Jeanet-W
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds augustus 2015
september 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement Opgelost

Nee dat begrijp ik echt niet!! Waarom pas als er heel veel mensen last van hebben en bij de klantenservice weet niemand waar het over gaat en daar kwam ik niet verder, dus daarom ben ik op internet ga...

Re: E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement Opgelost

En nu wil je zeggen dat ik weer moet bellen ??????? Ik heb gebeld vanaf 11 uur vanmorgen zoals ik al schreef en wat ben ik daar mee opgeschoten, niks nakkes nada!!! Ja dat ik tig keer word door verbon...

Re: E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement Opgelost

Netflix zegt dat jullie niet hebben betaald en dat daarom het abonnement is opgezegd en dat is toch ook duidelijk wat ik hierboven lees, dus lijkt me wel dat het over hetzelfde gaat.En de eerste die z...

Re: E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement Opgelost

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost. Het probleem is dus nog steeds NIET OPGELOST, vanmorgen ontvingen wij een email van Netflix dat het abonnement is opgezegd. Netflix gebeld en die zeggen ...