Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

rekening. Alleen-lezen Opgelost

Goeiendag.Ik heb deze maand een rekening binnen gehad van 120 euro.Ik heb onbeperkt bellen en smsen. En 2 GB internet. Op my vodafone staat dat ik niet buiten me bundel ben. En ik heb ook geen sms gek...

buiten je bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Is het mogelijk om in te stellen dat wanneer je buiten je bel-en-data bundel heen bent het abonnement automatisch te blokkeren? Ik wil graag een sim-only abonnement bij jullie afsluite...

Kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nog maar een week een nieuw abonnement afgesloten voor 6 gigabite per maand plus 1 gig bonus erbij, totaal 7 gig dus. Ik krijg na een week al een bericht dat ik over mijn bundel zit en dat ik z...

Mb's heel snel op. Alleen-lezen Onopgelost

Goeiedag.Mijn mb's gaan soms heel snel op terwijl ik er bijna niks mee doe.Deze maand ook ik heb een abbo van 6gb data per maand en was binne 2 weken op. Ik gebruik amper youtube en heb geen facebook....

4g prepaid data Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zie op de site dat je met een prepaid simkaart een 4g blox kunt nemen waarmee je dus 4g internet op je prepaid simkaart zou krijgen. Echter staat er nergens bij vermeld hoeveel data je krijg...

software note 4 Alleen-lezen Onopgelost

Waar kan ik vodafone software (lollipop) krijgen voor mijn samsung note 4Heb een versie, maar krijg steeds een foutmelding bij installatie (ext4 fail)Heb nu een inbranded versie maar krijg de wallet n...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen