Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bar slecht bereik Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 1995 Vodafone, nooit echt problemen, sinds 2013 heb ik een iphone4s gehad, werkte prima, de laatste maanden echter steeds slechter bereik bij het telefoneren, dacht dat mijn IPhone op was...

- gesloten - my vodafoon Alleen-lezen Onopgelost

ik kom in my vodafoon ik heb al eemail ge maak maar ik krijg niks binnen

Problem with cancellation of contract Alleen-lezen Onopgelost

Good morning all, We have a problem with the cancellation of my contract and I hope you can give and explanation. My girlfriend and me signed a contract with Vodafone in November 2012 in Amsterdam. We...

Extra kosten doorverbinden bij RED abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Paar dagen geleden even korte tijd mijn nummer doorverbonden, maar nu kom ik er achteraf achter dat hier kosten aan verbonden zitten. Nu gaat het hier maar om een euro of iets, echter zijn dit geen di...

dicey door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

Ervaringen gevraagd: Bestelling mis gegaan. Alleen-lezen Opgelost

L.S.,Sinds 26 januari ben ik klant bij Vodafone en helaas zijn de ervaringen van de afgelopen weken niet goed. Het is een aaneenschakeling van tegenstrijdige berichten, valse beloftes en slappe excuse...

jjjwww door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internetverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al vanaf 23februari 19.00uur geen werkende internetverbinding meer.Wat is hiervan de oorzaak?Ik zie bij mijn My Vodafone bij mijn rekening ook geen vinkje staan zoals normaal. Er staat nu een d...

Andere incassodatum dan normaal. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie dat mijn rekening nu de 24ste van mijn rekening wordt afgeschreven. Eerder werd dit elke maand rond de 18e van de maand van mijn rekening afgeschreven. Hebben jullie de incassodatum gewijzigd o...

vera333 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening inkijken en imeinummer Alleen-lezen Onopgelost

Zoals ik zei, ik kan mijn rekeningspecificaties niet terugkijken. Ik krijg alleen maar 'error'. ook is mijn telefoon gejat. Ik heb mijn abbonement stopgezet en ben nu op zoek naar het imeinummer. die ...

KKeep door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei ascend P7 nog niet geleverd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, 23 December jl. heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon. Alles was snel in orde m.b.t. orde bevestiging etc. Alleen nu wacht ik nog steeds op de telefoon. Ik heb via de chat met...

Gelling door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan geen sms ontvangen uit het buitenland samsung galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi.. ik kan geen sms ontvangen uit het buitenland (noorwegen).terwijl ik dat wel kon bij mijn oude Samsung telefoon Galaxy S1 plus. ik heb m'n S4 nu een paar maanden ik kan wel versturen en de ontvan...

Zeer beperk GSM en geen 3G en 4G bereik Zuidlaren Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben onlangs verhuist naar Zuidlaren (9471 JR). Helaas is het bereik voor GSM verkeer zeer beperkt (lees: meestal niet). 3G en 4G is helemaal niet beschikbaar. Volgens de dekkingskaart zou het berei...

FemtoCell door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G meer Alleen-lezen Onopgelost

wie kan me helpen.. Heb mijn abo veranderd van Red Essentiel naar Red Essentiel Buisiness.. Heb sindsdien geen 4G meer maar 3G..???? Vodafone gebeld.. Moest naar de winkel.. Vandaag geweest.. Hebben a...

Mp1109 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regio Hengelo is mobiel internet zeer onstabiel Alleen-lezen Onopgelost

Wij zitten hier in regio Hengelo (O).Vanavond is de mobiele internetverbinding zeer onstabiel.Ik zie verschillende meldingen, maar niet uit deze regio.Bij deze.

iPhone gestolen - simkaartnummer - vervroegde verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb 3 vraagjes die er allebei mee te maken hebben dat mijn telefoon afgelopen weekend is gestolen.1. Er zijn 2 daders opgepakt en er zijn wat telefoons terecht, waaronder een soortgelijke te...

MB Verbruik app google play store Alleen-lezen Opgelost

App Google Play Store Ik heb sinds een paar dagen een Samsung Galaxy S4 mini en keek net naar mijn gegevens gebruik. Na een paar dagen was de score 80mb. Van die 80mb is 63mb afkomstig van de app Goog...

Lieke06 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vermelding telefoongids Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Hoe kan ik mijn nummer uit de gidsvermelding halen?Dank en groet,Frank.

fbeermann door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds vandaag 10u sochtends heb ik geen bereik meer op mijn telefoon. Ik kan alleen bellen naar 112.Is er een storing? Mijn postcode is 5651 BM eindhoven.

challouk door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen