Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
108 Reacties 108
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Juist met het bedrag verwerken ja. Niet dat je helemaal geen Netflix meer heb. En daar wist niemand iets vanaf. En daar stond ook helemaal niets van in de mail van Vodafone. Dus wat er nu is gebeurt was bij niemand bekend.
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Het lijkt mij toch dat de redelijke termijn van oplossen wel voorbij is. Ik heb dit vorige week woensdag al aangemeld omdat is sinds toen al geen gebruik meer kan maken van Netflix.

En als het dan toch zo lang duurt kunnen jullie op zn minst fatsoenlijk communiceren met jullie klanten zodat we weten waar we aan toe zijn. Het enige wat we horen zijn 2e niks zeggende berichten op dit forum en aan de telefoon word me verteld een extra abbo via Netflix zelf af te sluiten.. Dan kan ik dubbel betalen en wél netflix kijken.

Slechte diensten, heel erg slechte communicatie Vodafone. Jammer.
Stuiterbal1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Is er nu al wat bekend? Want dit duurt wel absurd lang.. Transparante service zou geeneens een slecht idee zijn. Nu lijkt het alsof Vodafone Netflix al die tijd op de pof heeft gehad en Netflix nu komt innen. Maar ik zie niet hoe dat ons probleem is. Aangezien wij netjes onze rekeningen betalen. Zowel van Vodafone als Netflix een erg slechte aanpak.. Het is geen groot drama, maar ik betaal wel voor de service, dus moet ik er ook gebruik van kunnen maken. Erg leuk ook, kids zomervakantie, rotweer en geen Netflix.
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
_Nadia_

Ik kan de nieuwe posters, geen ongelijk geven met deze puinbak, gaat echt lekker zo!
Ik hou angstvallig mijn volgende afrekening in de gaten, want als daar de aanvullende dienst gewoon op geincasseerd wordt, ga ik de betaling storneren. Immers geen levering, geen betaling lijkt me!

Iets meer info over totaal aantal gedupeerden zou ook best gegeven mogen worden!

Hoop iig dat het alsnog deze week opgelost wordt!

Met ondertussen minder vriendelijke groet
Thomas.

natasja1984

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook sinds vorige week woensdag 8 juli 2015 hetzelfde probleem. kijk elke dag op het forum. ik betaal altijd netjes. ik ben benieuwd hoe wij hierin tegemoet gekomen gaan worden. mensen die illegaal downloaden lachen me uit.. ik kan me series niet zien terwijl ik er altijd netjes voor betaal.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi allemaal,

Via deze weg willen we jullie informeren over de stand van zaken met betrekking tot jullie Netflix-accounts:

Onze eerste prioriteit is dat we afgesloten Netflix-accounts weer heraansluiten. We zijn op dit moment druk bezig om dit z.s.m. te realiseren.

Daarnaast zijn we samen met Netflix aan het onderzoeken hoe dit precies tot stand is gekomen zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Jullie zullen hierover ook door Netflix geïnformeerd worden.

Zodra we meer informatie hebben zullen we dit o.a. via deze weg met jullie delen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Dit is dus wéér een niets zeggend bericht. Waarom zijn jullie niet gewoon transparant en eerlijk!? Die communicatie van jullie is écht verbazingwekkend slecht...
staartje79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weet u misschien ook een termijn? als ik bel met de klantenservice (ik kan via mijn mobiel niet op dit forum) krijg ik alleen te horen kijk maar op het forum. Ik vind het niet netjes, heb nu al een week geen Netflix ik betaal keurig op tijd en zit nu inderdaad in de vakantie zonder de service waar ik voor betaal.


Emsss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoop dat Vodafone wel iets moois gaat maken voor zijn/haar klanten zoals korting geven ofzo. Netflix betalen is sowieso niet nodig voor de aankomende maandfactuur aangezien we amper gebruik hebben gemaakt van netflix.
Kitty_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Waarom krijgen we niet gewoon een e-mailtje en moet het allemaal via dit forum verlopen?
Ik wil nu eigenlijk wel af van mijn Netflix abonnement via Vodafone, want veel vertrouwen heb ik er zo niet in.
Ik betaal voor een dienst die jullie niet leveren, dat is een wanprestatie, vervolgens gebeurt er niet meer dan dat er medegedeeld wordt dat men er aan werkt....
Vodafone is vrij onzichtbaar verder.


Anonymous
Niet van toepassing
Hey Kitty_

Op het forum komen natuurlijk meer mensen waardoor meer mensen op de hoogte hiervan zijn. Vandaar dat het ook via het forum loopt.
Mocht je het willen stop zetten dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
Helaas zullen we op dit moment verder moeten afwachten tot er meer bekend is.
Stuiterbal1983

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nee, kudo vrager Steven,

Wij willen als betalende klant graag een datum waarop we weer gebruik kunnen maken van betreffende dienst en geen lege nieuwsberichten of loze beloftes.
Hoe moeilijk is het? Maak een zoekopdracht in het systeem naar alle Netflix gebruikers via Vodafone, printscreen en doorsturen naar de contactpersoon bij Netflix. Gooi alle accounts weer op actief en ga DAARNA uitzoeken wat er fout is gegaan. (1 hint: wij hebben netjes betaald als klant zijnde, dus wij zijn onschuldig, maar wel slachtoffer. Misschien melodramatisch, maar het begint écht op mijn zenuwen te werken)

O, en ik hoef geen kudo's 😉
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Sorry Steven- ???

Met alle respect maar jouw bijdrage om te stoppen is natuurlijk echt te ruk voor woorden, en is ook nog contra productief te noemen naar Vodafone, als iedereen bij Vodafone als jou zou reageren dan zou ik me als bedrijf echt kapot gaan schamen! Zoals de dame hierboven zegt, hoe moeilijk kan het zijn om het op te lossen, wij zijn hier de dupe en worden aan het lijntje gehouden! Bedenk eerst liever goed wat je gaat roepen voordat je er meer schade mee aanricht!

Wij als klanten mogen het na een week gerust zat zijn, en hebben we denk ik ook alle recht toe. Ga dat dan aub niet lopen baggetaliseren met een sneue opmerking over opzeggen!

En ja dat iemand aangeeft te willen stoppen snappen we allemaal wel goed, maar daarmee is het probleem zeker niet opgelost!

Suc6
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Dat dus! Precies zoals hierboven staat bij de 2 laatste berichten.. In plaats van dat vage gelul en advies over stopzetten kunnen jullie je ook druk maken om jullie klanten en een passende oplossing bieden. Jullie lullen er gewoon omheen, gaat toch nergens over.

Wat een bull**bleep**!
Vpower

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Nadia, ik vind het ronduit bijzonder hoe dit loopt. Na telefonisch contact met de Vodafone helpdesk krijg ik de link naar jouw post toegestuurd. Daar staat vervolgens het volgende:

"Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer."

Ik heb jullie gebeld jullie over Netflix, ik ben klant bij jullie, ik ben ik gelogd bij jullie op MyVodafone; en toch moet ik zelf een bericht sturen met de informatie die jullie allang hebben?
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat is dat nou voor slap ge...... steven.
Ikzelf zat ook zonder Netflix vanaf vorige week. Ik schrijf zat want ik heb mijzelf ondertussen maar aangemeld bij Netflix want ik word een beetje flauw van alles op de lange baan schuiven. Ik heb ook nog steeds betaald voor Netflix bij jullie en ik heb diverse keren jullie klantenservice te bellen maar omdat het druk is wordt je eruit geflikkerd, nadat je een hele lijst moet volgen met die computer aan de telefoon. Op jullie ap staat dat jullie 24/7 bereikbaar zijn. Ik weet alleen niet wanneer. Ik heb jullie via deze forum een privébericht gestuurd en jullie gaan er nu maar voor zorgen dat ik niet dubbel ga betalen. Want wie ze schuld het ook is Vodafone had toch wel ff de moeite kunnen nemen om de mensen die bij jullie een abonnement hebben samen met Netflix om hun op de hoogte te brengen. Want tenslotte konden jullie ook een bericht sturen dat er wat fout was gegaan met de betalingen van Netflix. En om steeds maar tegen een muur op te lopen omdat jullie praktisch niet te bereiken zijn. Hoop ik dat jullie het oplossen voor iedereen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik geef alleen aan dat als het helemaal stop gezet dient te worden welke stappen dan gedaan dien te worden. Niet meer en niet minder.
Zoals je hierboven hebt kunnen lezen is de desbetreffende afdeling ermee bezig om alle accounts te activeren en er mee bezig om uit te zoeken waarom het mis gaat.
Zodra er een antwoord is van de desbetreffende afdeling wordt dat hier gepost. We snappen dat jullie hier de dupe van zijn en dat het vervelend is.


iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
denken jullie ook niet eerder dat deze vertragingstechniek van vodafone als enige reden heeft dat iedereen direct naar netflix gaat om daar het abo voort te zetten zodat vodafone van deze extra administratieve taken verlost is, die dus niets opbrengt, vooral dat laatste
Ansie76

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
misschien is de Napster aanbieding lucratiever en is er gewoon een conflict tussen Vodafone en Netflix?
Ik hou er niet van dat ik elke keer in beeld krijg dat er een probleem is met betalen terwijl er dat vanuit mij als abonnee niet is maar vanuit Vodafone.

natasja1984

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
helemaal mee eens
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic