Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
108 Reacties 108
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@Eluminx
Had je ons al een privébericht gestuurd met jouw gegevens? Dan geven we die intern nog even door. Kijk in het start-topic welke info we nodig hebben.
suussel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik mijn abonnement bij Vodafone voor netflix opzeggen? Ik wacht inmiddels al bijna 3 weken.. heb nu maar via netflix opnieuw betaald dus wil niet dubbel betalen. Bedankt Vodafone. .. nu betaal ik dus meer voor mijn abonnement
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Erg vervelend om dat te vernemen! Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Mocht dit nog niet het geval zijn bel dan even naar de helpdesk voor meer informatie.

www.vodafone.nl/support/contact/
suussel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert nee helaas. Als de klantenservice eens niet 'op het moment bijzonder druk' zou zijn...
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Astrid,

Ik heb dit al doorgegeven. Zal ik het nog een keer doorzetten? Ik heb namelijk op die PB geen reactie gehad.


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Eluminx
Doe maar, voor alle zekerheid. Beter te vaak dan te weinig, nietwaar?
Eluminx

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Done. Hopelijk bespoedigd dit de zaak 😄

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Eluminx Dank je. Ik heb de doorgeleid naar onze verantwoordelijke afdeling.
Baaij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Astrid,Die van mij ook toevallig doorgeleid naar de juiste afdeling? Ik heb namelijk geen reactie ontvangen op mn pb.
AlexM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen zondag kreeg ik ook een berichtje van Netflix! Met de bekende text:

Helaas heeft Vodafone ons laten weten dat we je account niet kunnen factureren via je Vodafone-abonnement. Daarom annuleren we je lidmaatschap per zondag 20 september 2015.

Ik heb uiteraard eerst de fora nagelezen wat ik moet doen en heb inmiddels jullie al een bericht gestuurd hierover met de gevraagde gegevens! Moet erbij zeggen dat netflix het nog wel doet!

Rare netflix... ????
xtiger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
">
xtiger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
">
AvT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas,

Ook ik ontving in de afgelopen nacht een bericht. Zoals gevraagd PM verstuurd naar ForumCrew. Hoop dat e.e.a. snel hersteld wordt.


Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop t ook voor jullie 😞
muis82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een bericht gestuurd naar FormCrew en hoop dat het snel opgelost is! Zat lekker midden in een serie
AvT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weet iemand toevallig hoe lang het 'heraansluiten' duurt?

Inmiddels 2 hele dagen (waarvan 1 werkdag) afgesloten van Netflix. Gisteren netjes alles gemeld via PM. Geen reactie ontvangen...

Ben benieuwd.......
AlexM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nog steeds reactie ontvangen daarop, maar ik denk dat Vodafone wel zijn bestaat doet (daar ga ik stiekem vanuit)

Net of gecheckt en het werkt nog niet...ik wacht gespannen af!
AvT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch maar helpdesk 1201 gebeld.

Antwoord:
Als u die mail heeft ontvangen, kunnen we niets meer doen aan de betaling. Advies van de klantenservice: regel zelf je abonnement rechtstreeks met Netflix, wij kunnen dit niet oplossen.

Probleem is dus niet opgelost, maar verplaatst...
In ieder geval is nu wel helder hoe we vanavond weer Netflix kunnen kijken. En meteen weer een maandje gratis 🙂

Broere_1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Privébericht verzonden.
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou tevens contact op kunnen nemen met de afdeling smartphone crew. Zij kunnen dit laten onderzoeken en oplossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic