Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
108 Reacties 108
natasja1984

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
we zijn nu eigenlijk zelf aan het zoeken en vragen naar antwoorden. klanten melden zich hopeloos aan op het forum. net als ik. terwijl Vodafone ons tegoed moet komen met des noods e-mail sms of welke andere weg ze dan ook gebruiken om ons te benaderen in hun voordeel bijvoorbeeld RECLAME. ok was altijd tevreden klant naar dit veranderd toch echt. De service is slecht. heel jammer
Kitty_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Precies zoals hierboven ook gezegd wordt, ik was ook een tevreden klant, al heel lang zelfs, maar dit wordt gewoon erg slecht opgepakt door Vodafone.
Alle klanten die van Netflix een mail hebben gekregen dat Vodafone niet hun abonnementsgeld kon innen, terwijl dat wel van hun rekening is afgeschreven hadden direct van Vodafone een mailtje moeten krijgen en niet zelf op zoek moeten gaan naar wat er hier gebeurd is en vervolgens worden doorverwezen naar dit forum waar je niets wijzer wordt dan dat je (gelukkig) niet de enige bent.

Kitty_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik klaag als het slecht is, maar goed nieuws meld ik ook en ik kan nu melden dat Netflix bij mij weer werkt.
Hopelijk werkt het bij de anderen ook weer of anders weer snel.
Ik blijf er wel bij dat het beter was geweest als Vodafone gewoon de betreffende klanten hierover een mailtje had gestuurd met uitleg.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het weer werkt
Zeker ook dank voor de feedback. Gaan we zeker meenemen.

TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
GOHHHHHH BEL DE KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!

Het werkt weer, wel gaaf dat VODAFAIL in alle toonaarden er geen woord over rept! Goed bezig hoor NOT!
Niet te vroeg gejuigd, want de service blijft gewoon uiterst bagger!
We kijken het de komende tijd nog even aan en mocht dit weer gebeuren ga ik via Vodafone opzeggen hiervoor, en einde contract lekker naar KPN want het Vodafone netwerk zuigt net zulke apenballen als T-Mobile waar ik toch zeker 15 jaar klant was, echter voor de 4G was ik overgestapt, nou dat is hier niet veel beter dan T-Mobile.

Ik mag echt bidden dat men bij Vodafone hier eens van gaat leren (Utopie wellicht).

Groet van een toch echt niet meer zo'n blije klant!
Anonymous
Niet van toepassing
TommyLF In ieder geval ook goed om te horen dat het bij jou weer werkt
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Steven-

Ja maar dat was enkel door Kitty, dit komt niet door Vodafone. Hoop dat ze ooit ergens nog een gaatje vinden om hun klanten een fatsoenlijk excuus te sturen. En heb tevens even mijn Netflix betalings historie bekeken en tot 1 juni was er betaald en dat terwijl er afgelopen maand 2x die service door Vodafone is gefactureerd.

Met fatsoenlijke feedback tov de klant, valt er iig nog een boel winst te behalen!

Suc6
natasja1984

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
bij mij doet hij het ook weer.. maar beste Vodafone mensen het is toch wel zo netjes om iedereen daarvan op de hoogte te stellen
Ansie76

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het weer, graag zou ik willen weten wat er gebeurd is, hoe het voorkomen gaat worden volgende maand en waarom de communicatie zo minimaal is geweest.
Fijn dat alles weer werkt maar onbestemd onderbuikgevoek
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat leuk dat Netflix het weer doet. Bij mij doet Netflix het ook maar niet door Vodafone waarvoor ik wel voor betaal. Maar wat ik nou niet snap is het volgende. Nadat iedereen erachter kwam dat Netflix afscheid nam. Stel je een vraag en wordt je doorverwezen naar dit forum. Staat er een bericht dat als je een mail van Netflix heb gehad een privébericht met je telefoonnummer etc. Heb ik gedaan en ook meteen doorgegeven dat ik zelf een account bij Netflix heb aangemaakt. MAAR JE HOORT HELEMAAL NIETS ......MAAR DAN OOK HELEMAAL NIETS! !!!!!!! Je leest hier alleen wat berichten van mensen die ook maar in het donker tasten. Maar van Vodafone hoor je helemaal niets! !!!! Zo ga je toch niet met je klanten om. Ik heb twee abonnementen bij Vodafone. Maar ik zit er sterk over na te denken om hierna over te stappen
juliusrb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
PM verzonden, incl gegevens zoals aangegeven in de post, "Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer". Hierop reactie ontvangen dat gevraagd wordt om diezelfde gegevens. Wederom gegevens gestuurd. Hierop weer dezelfde reactie ontvangen.

Ik heb inmiddels drie keer de gegevens doorgestuurd!

Graag PM nu eens gewoon in behandeling nemen ipv iritant te gaan ping-pongen. Of communiceer helder wat er niet correct is aan de opgeleverde gegevens.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hallo allemaal,

Goed nieuws! Als je account ten onrechte afgesloten is, dan wordt deze zo snel mogelijk weer heraangesloten. Hierover word je ook nog per e-mail op de hoogte gesteld door Netflix. Voor meer informatie raad ik je aan de e-mail af te wachten, daar wordt alles in uitgelegd. Mocht je naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, staat ook daar beschreven waar je met deze vragen terecht kunt.
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Kyra_

Goh meen je dat nou??? (Sarcasme-modus-aan)...
Lezen jullie de posts hier überhaupt? Diverse gebruikers, die nog wel de moeite nemen om te communiseren hier, hebben al aangegeven dat het weer werkt sinds gister 😉
Laten we vooral hopen voor alle gebruikers dat het niet meer voorkomt. Daarnaast is het wellicht handig als Vodafone lering trekt uit alle geuite kritieken!

Prettig weekend allemaal...
Thomas.
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zojuist mail van Netflix ontvangen! De fout zou bij Netlfix hebben gelegen zo wordt gezegd en als troost, heeft elke gedupeerde nu 3 maanden gratis Netflix, daarna wordt gewoon weer via Vodafone gefactureerd.

Dat is wel een nette compensatie in ieder geval! Neemt niet weg dat Vodafone wel beter zal moeten leren communiseren, had dan hoop ergernis voorkomen.

Grtz.
Vpower

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ondertussen heb ik een privébericht van jullie wat vraagt om mijn klantnummer (geen idee, zoeken jullie zelf maar op) en mijn 06-nr dat ik al naar jullie had bericht (nouja ik zit bij jullie voor mijn telefonie dus dat zouden jullie ook al kunnen weten).

Ondertussen heb ik van Netflix netjes een mail ontvangen dat ze me gratis 3 maanden Netflix hebben gegeven; van Vodafone niets, noppes nada...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Vpower

Normaliter worden dit soort dingen via de klantenservice geregeld. Echter omdat het mis gaat hebben wij deze gegevens nodig. Niet alleen om op te kunnen zoeken maar ook op basis van verificatie.
Ik raad je dus aan om gewoon het klantnummer op te zoeken en door te geven. (Deze vind je op my vodafone, op een factuur etc.)
Doe je het niet wordt je ook niet verder geholpen. Schiet je natuurlijk ook niks mee op.
yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goed nieuws? Uit wanhoop omdat je nergens antwoord op krijgt heb ik de link die Netflix in de mail had staan geactiveerd en zelf mijn account aangemaakt. Doordat er niet wordt gecommuniceerd krijg ik nu niet die mail van Netflix waarbij ik 3 maanden gratis kan kijken. En wat gaat Vodafone er aan doen? Om waar ik ook recht op heb . Of wordt hier ook niet op reageert. Want dat is wat er eigenlijk gebeurt
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Indien je onterecht bent gereactiveerd kun je je abonnement opnieuw opzeggen via:
https://offers.vodafone.com/cancel?opco=nl

De 3 maanden tegoed van Netflix is alsnog geldig.
jurgenbader

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben ook het probleem met een van onze toestellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dan kun je contact opnemen met de klantenservice hierover.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic