Arie-Jan

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De nieuwe My Vodafone App is live!

Hallo, mijn naam is Arie-Jan en ik ben binnen Vodafone verantwoordelijk voor de My Vodafone App.

Op 10 februari hebben we onze volledig nieuwe My Vodafone App live gezet voor klanten met een Google Android of Apple iOS smartphone en/of tablet.
De nieuwe App draait volledig om jou en past zich aan op jouw persoonlijke situatie. Je krijgt bijvoorbeeld een extra waarschuwing vanuit de App zodra je databundel bijna op is, om je te behoeden voor ongewenste kosten.
Het nieuwe design is speels (hopelijk vinden jullie het leuk) en je kunt je eigen foto en naam toevoegen. Er is een 24/7 chatoptie beschikbaar, zodat je op ieder moment met je vragen terecht kunt bij een Vodafone medewerker. Natuurlijk kun je ook via de telefonische klantenservice, 24/7 Twitter en het forum onze hulp inroepen via deze app.

De afgelopen maanden hebben we dankzij een groep klanten al veel feedback ontvangen over deze App, de bèta test met klanten vanuit het Vodafone forum was super leuk en leerzaam. Veel feedback van onze testers hebben we direct verwerkt. Wij vinden deze App ontzettend belangrijk en willen jullie graag laten weten dat jullie zelf invloed kunnen uitoefenen op hoe deze App zich verder ontwikkelt. De komende maanden zullen er nog meer functionaliteiten worden toegevoegd, dus laat ons weten wat we volgens jullie nog moeten aanpakken!

Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om jullie suggesties en vragen te bespreken. En natuurlijk om nieuwe ontwikkelingen met jullie te delen.

Heel veel plezier met het gebruiken van de nieuwe app en alvast bedankt voor jullie reacties!
216 Reacties 216
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
@gerrit
Hoe ga jij mensen die niet kunnen Swipen überhaupt naar m.vodafone.nl krijgen en dan doel ik niet op een dumbphone maar een smartphone waarbij de gebruiker(s) problemen hebben met hun fijne/grove motoriek waarmee ze wel gewoon van boven naar beneden en van links naar rechts kunnen Swipen maar diagonaal etc. teveel precisie benodigd is ?

Hier heb ik al antwoord op gegeven...SMS status naar 4000 of *101#/*104#....
@ADI (Frequente Bezoeker) 😛
Kijk jij meerdere keren per dag op die app? (niet dat het zin heeft. Hij wordt eens per dag geupdate)
Ik in ieder geval niet. Hooguit eens in de week. Die paar seconden extra wachten vergeleken met de oude app, kost me bakken met geld!

Maar goed. Ieder zijn mening. Mooi toch!

Ik houd het voor gezien. Discussie gaat nergens meer over. (was hier niet op uit). 

Groeten!

ABI

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hmm
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo Abi,

Nog een toevoeging op mijn laatste post. Dat stukje over de SMS ging over het stukje van Gerrit m.b.t. mensen die problemen hebben met fijne motoriek. 🙂

Fijne avond!
xahmol

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@SamsungExpert: Updaten van de app kan in een paar seconden (OK, iets langer vanwege de Apple iTunes store review procedure) gebeurt zijn. Deze app terugtrekken en de vorige versie terugzetten.

De vorige versie was oneindig veel beter dan deze versie.

En dan kun je rustig de tijd nemen vanaf scratch wel een goede app te bouwen.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Flow
*101# / *104# werken niet bij abonnementen (postpaid) status SMS'en wel, maar vergt nog meer handelingen dan Swipen. Ik hoop niet dat je ooit in een situatie terecht komt waarbij je net zo non-serieus wordt genomen als dat je dergelijke mensen nu neemt want blijkbaar kun je het jezelf maar niet voorstellen dat de oude app meer mensen op weg hielp dan dat de huidige "nieuwe" app doet.


Toch ben en blijf ik van mening dat de oude app perfect is voor jong- & oud en alles te bieden heeft wat één ieder qua informatie nodig acht zonder poespas en gedoe. App trouwens nog altijd te downloaden voor Android (641 downloads) en iPhone (139 downloads). Hoe de iPhone app te installeren is weet ik niet, schijnt via iTunes te kunnen o.i.d. maar ik heb geen iPhone 🙂
rvdadrie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met zoveel negatieve reacties snap ik gewoon niet dat men de oude app niet parallel terugzet. Wil je per se een spelletje spelen om je telco zaken te doen, dan kan dat. Wil je dat niet, dan kan dat ook.Dat kost geen maanden, is zo gepiept, hoop mensen blij.

Als Microsoft door het stof gaat met Windows 8, hoeft het voor Vodafone niet zo moeilijk te zijn. Gewoon die oude versie terug.

Ik ben zelf iig blij met de link op een eerdere pagina naar de 2.80 voor iOS en probeer die van het weekend er weer op te krijgen. Lukt dat niet, dan de workaround van de mobiele website.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
@Gerrit.

Weet ik. Daarom staan beide opties er. Pre- & Postpaid 🙂

Ik neem die mensen niet "non-serieus". Geef alleen aan dat er alternatieven zijn. Daar ging mijn eerste post vandaag ook om.......

Ik weet dat bijv. oudere mensen deze opties voorop stellen (bellen naar 1200, SMS naar 4000 of *101#), omdat ze het zo gewend zijn en behouden zijn.

Zoals een commediant ooit zei: Wat is een Ap? Appel? Appèl?..
Kaatjeries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat n nare nieuwe app.
Het is erg onoverzichtelijk. Heel onduidelijk wat je tegoed is.
En dan t verslepen van je icoontje en de bolletjes die dansen in je scherm.
Ik geloof dat de makers zelf snappe. Hoe hij werkt.
Logisch ze hebben m gemaakt.
Wellicht was n betere uitleg naar de klanten wel fijn geweest.
Die mij de oude maar terug
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ABI

Ik begrijp je frustratie maar niet onbeleefd te zeggen maar er is een mobiele site beschikbaar en wees daar maar blij mee! Als de app niet werkt kun je die optie gebruiken. Of de Vodafone self service via de telefoon (gratis). Of sms en dan zie je ook informatie. Anders moest je steeds op de PC kijken... en dat lijkt me niet altijd zo prettig.
rvdadrie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De algemene teneur is dat de nieuwe app qua user interface niet wordt gewaardeerd. Dat terwijl de vorige versie het prima deed.

Om dan nu maar te zeggen van doei gebruik de mobile site maar is wat NS gedrag. Een prima verbinding schrappen door de Fyra (je weet wel) en zeggen dat je anders maar een boemeltje moet nemen.

Terwijl de oplossing echt eenvoudig is: zet die oude app naast de nieuwe in de app stores. Probleem echt opgelost ... Ok, gaat ten koste van wat ego's bij Vodafone, dacht nog steeds dat de abonnees het salaris van Vodafone betaald.


GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@SamsungExpert
"Ik begrijp je frustratie maar niet onbeleefd te zeggen maar er is een mobiele site beschikbaar en wees daar maar blij mee! Als de app niet werkt kun je die optie gebruiken. Of de Vodafone self service via de telefoon (gratis). Of sms en dan zie je ook informatie. Anders moest je steeds op de PC kijken... en dat lijkt me niet altijd zo prettig."
Daar mogen vele klanten blij mee zijn inderdaad, hoewel het natuurlijk nooit nodig had hoeven zijn als Vodafone hierover beter had nagedacht. Hadden ze alle kritiek willen voorkomen, dan was het verstandiger geweest de nieuwe app in de stores te zetten onder een nieuwe naam o.i.d. hiermee sla je 2 vliegen in 1 klap. Mensen die de nieuwe app willen gebruiken kunnen hier dan voor kiezen.

@rvdadrie
"Om dan nu maar te zeggen van doei gebruik de mobile site maar is wat NS gedrag. Een prima verbinding schrappen door de Fyra (je weet wel) en zeggen dat je anders maar een boemeltje moet nemen."
Dit getuigt vaak van een reactie dat men vooral aan zichzelf denkt iets wat ook Vodafone met deze zet lijkt te doen. Wij "De developers, management en directie" vinden het prachtig dus zadelen we alle klanten ermee op.

"Terwijl de oplossing echt eenvoudig is: zet die oude app naast de nieuwe in de app stores. Probleem echt opgelost ... Ok, gaat ten koste van wat ego's bij Vodafone, dacht nog steeds dat de abonnees het salaris van Vodafone betaald"
En dit lijkt men niet helemaal te begrijpen. Het is vrij eenvoudig of alleen de oude app, of beide. Maar om nu het merendeel van de klanten dat tevreden was over de oude app (die zelfs voor iedere doelgroep geschikt is) op te zadelen met dit nieuwe fancy geval, benadeel je niet alleen je klanten maar zelfs ook jezelf als bedrijf ... want in dat laatste geval kun je als bedrijf verwachten dat klanten je niet langer serieus gaan nemen. Waarom zou een klant dan nog überhaupt input geven als Vodafone hierom vraagt en men hieraan geen gehoor geeft?

Al met al. Laten we hopen dat Vodafone zo spoedig mogelijk een besluit gaat nemen waar "ALLE" klanten tevreden mee zijn. Want in dit geval kunnen alle klanten zo goed als tevreden gehouden worden.
dith

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik vind de app erg verwarrendben de informatie die het bezitten is erg onduidelijk geworden mey al die bolletjes, lijkt de jaren 70 wel.

Graag zou ik bij het saldo overzicht graag de mogelijkheid krijgen tet de oudebvormgeving omdat deze ee heel stuk duidelijker en overzichtelijker was.

Bvd.

dith

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nog vergeten te zeggen dat hij mijn foto niet recht zet. Beetje vreemd.

Groetjes
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@dith
De oude app kun je downloaden vanaf deze link.

Zorg er uiteraard wel voor dat de nieuwe app verwijderd is, en je na installeren van de oude app de automatische update functie bij deze app uitschakel. Je bent in dat geval dan weer helemaal voorzien van de laatste versie (oude design).

Als je, je Android device hebt aangemeld bij Google Play kun je het beste de oude app per e-mail naar je toe laten sturen (geef dan even je gmail account op) in dat geval krijg je de app op je mobiele device en kun je deze snel en eenvoudig installeren.
inja

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het een super app, alleen mis ik nog gegevens bij het kopje links onderin, " bijgewerkt tot " of werk deze nog niet, zou wel handig zijn, ook voor abonnees.
Arie-Jan
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hallo allemaal,

Wederom bedankt voor alle feedback, het is in ieder geval leuk te zien dat iedereen de app belangrijk genoeg vindt om er zoveel tijd in te steken. Bedankt!
Ik wil graag direct ingaan op wat we naar aanleiding van jullie feedback gaan verbeteren.

Ik zie een aantal keer de vraag om de oude en nieuwe app naast elkaar te laten bestaan. Dat is echt geen optie. Er zijn nu al functies die alleen in de nieuwe app beschikbaar zijn. Dat zijn bijvoorbeeld de 24/7 chat en inzage in je gegevens als je Hybride hebt. Daarnaast zitten er voor deze app nieuwe functionaliteiten in het vat die in de oude app niet getoond kunnen worden. Om deze opties werkend te krijgen wordt er veel aangepast in onze systemen. Daardoor zou je niet alleen nieuwe functies missen, maar zouden ook bestaande langzaam wegvallen. Twee apps naast elkaar is daarom geen optie.

Waar we samen voor willen zorgen is dat deze app zo goed mogelijk wordt. Wat betreft het gebruiksgemak onderweg of als je minder handig bent met swipen: goed punt (en dank voor jullie suggesties op dit vlak @ronaldk & @GerritS1976). De navigatie met het swipen hebben we onder een grote groep mensen (+/- 140) getest. De nieuwe app kreeg van deze groep een hogere waardering dan de vorige app. Maar, als we van meerdere kanten de feedback krijgen dat de navigatie nog beter kan, dan doen we daar wat mee.

We hebben deze week al gewerkt aan opties om het navigeren eenvoudiger te maken (zie deze post). Ik zag ook vaak de suggestie om de bolletjes klikbaar te maken. Deze optie onderzoeken we momenteel. Daarnaast worden de schermen iets anders ingericht zodat je bv in één scherm al je bundels en tegoed ziet.

Samengevat:

  • Inloggen: heb je één account, dan kom je bij openen van de app direct in het hoofdscherm
  • Tegoed: al je bundels komen in één menu
  • Animaties: we versnellen de animaties zodat je én je maximale bundelinhoud ziet, én snel je tegoed ziet
  • Klikken: we onderzoeken het klikbaar maken van de bolletjes
  • In de nieuwe app krijg je diverse nieuwe functies. Nu is er al de chat, en in toekomstige updates komen nog veel meer nieuwe functies
Wat denken jullie hiervan?
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Arie-Jan

"Ik zie een aantal keer de vraag om de oude en nieuwe app naast elkaar te laten bestaan. Dat is echt geen optie. Er zijn nu al functies die alleen in de nieuwe app beschikbaar zijn. Dat zijn bijvoorbeeld de 24/7 chat en inzage in je gegevens als je Hybride hebt. Daarnaast zitten er voor deze app nieuwe functionaliteiten in het vat die in de oude app niet getoond kunnen worden. Om deze opties werkend te krijgen wordt er veel aangepast in onze systemen. Daardoor zou je niet alleen nieuwe functies missen, maar zouden ook bestaande langzaam wegvallen. Twee apps naast elkaar is daarom geen optie. "
Voor wat ik vluchtig zag in de nieuwe app, zijn hier inderdaad wat nieuwe mogelijkheden op ingebouwd maar zijn er zeker geen functies vervallen die in de oude app aanwezig zijn. De oude app zou dus in principe hooguit in geval van security issues geupdate kunnen worden zodat mensen die ruim voldoende hebben aan de oude app het hierbij kunnen laten.
Ik kan mij geen enkele functie in de nieuwe app voorstellen die voor oudere mensen of mensen met een handicap een gemis zouden zijn.

"Waar we samen voor willen zorgen is dat deze app zo goed mogelijk wordt. Wat betreft het gebruiksgemak onderweg of als je minder handig bent met swipen: goed punt (en dank voor jullie suggesties op dit vlak@ronaldk &@GerritS1976)."
Geen probleem! Maar het had in principe voorkomen kunnen worden door na de beta test een public test uit te voeren dan was ik gerust bereid geweest (en ik denk vele anderen met mij) om dit te testen. Vergeet tenslotte 'de eerste indruk' van klanten niet. Probeer die klanten die nu afgeven op de app, maar eens zover te krijgen om deze toch weer te installeren en te laten weten dat er wel degelijk gehoor gegeven wordt aan de opmerkingen. Misschien achteraf praat, maar dit had voorkomen kunnen worden!

"De navigatie met het swipen hebben we onder een grote groep mensen (+/- 140) getest. De nieuwe app kreeg van deze groep een hogere waardering dan de vorige app. Maar, als we van meerdere kanten de feedback krijgen dat de navigatie nog beter kan, dan doen we daar wat mee. "
140 mensen vind ik verre van een grote groep als je het hebt over duizenden klanten en de vele potentiële klanten die je wilt voorzien van een app waaraan ze iets hebben.

"We hebben deze week al gewerkt aan opties om het navigeren eenvoudiger te maken (zie deze post). Ik zag ook vaak de suggestie om de bolletjes klikbaar te maken. Deze optie onderzoeken we momenteel. Daarnaast worden de schermen iets anders ingericht zodat je bv in één scherm al je bundels en tegoed ziet.


Samengevat:
Inloggen: heb je één account, dan kom je bij openen van de app direct in het hoofdscherm
Tegoed: al je bundels komen in één menu
Animaties: we versnellen de animaties zodat je én je maximale bundelinhoud ziet, én snel je tegoed ziet
Klikken: we onderzoeken het klikbaar maken van de bolletjes
In de nieuwe app krijg je diverse nieuwe functies. Nu is er al de chat, en in toekomstige updates komen nog veel meer nieuwe functies"

Wellicht is dit iets?:
Instellingen: Hierin kun je aangeven of je swipe wilt gebruiken. Indien nee, alles direct aanklikbaar. Indien ja, swipe gebruik actief.
Instellingen: Gebruiker kan aangeven wel/geen gebruik te willen maken van animaties.
Instellingen: Gebruiker kan aangeven binnen welke tijden een push-melding wordt verzonden bij naderen of overschrijden van limiet.
Instellingen: Gebruiker kan aangeven bij welk naderen of overschrijden van het limiet een push-melding plaatsvind.
Tegoed: Precies zoals je al aanhaalt... perfect als het in één oogopslag zichtbaar is.
Animaties: Zie boven... instelbaar.
Klikken: Zie boven... instelbaar.

Ik denk dat in dit geval letterlijk alle gebruikers krijgen wat ze willen, fancy of niet, swipe of niet, overzichtelijk zonder al te veel handelingen. En het belangrijkste, geschikt voor iedere doelgroep, categorie en dus zelfs mensen met een handicap.

Voor toekomstige mogelijkheden zou het zelfs een idee zijn om klanten de mogelijkheid te geven een button te geven waarmee ze tijdens een chat sessie met één van de medewerkers hun locatie kunnen prijsgeven en statistieken omtrent de mast. Mocht er via een chat sessie geklaagd worden over slechte ontvangst etc. kan de medewerker in één oogopslag zien waar de klant zich bevind en dit 1:1 doorgeven aan tech/netwerk.

Of in plaats hiervan (of als aanvulling) een (3G/4G) dataverbinding test zoals men nu kent van de app 'NetwerkRadar' zodat Vodafone en haar klanten een nog betere inzage hebben in de dekking en netwerk problemen.
Terry

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
"Klikken: we onderzoeken het klikbaar maken van de bolletjes"

Gewoon doen lijkt me, en dan hierbij het uitdrukkelijke verzoek om tekst onder de bolletjes te zetten want aan icoontjes zonder tekst heb je echt helemaal niks.
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@Terry Ik denk dat het dan juist beter is dat de gebruiker dit zelf kan instellen zodat jongeren de fancy dingen kunnen gebruiken en deze doelgroep op die manier geholpen is. En anderen (jij, ik etc.) dit gewoon anders kunnen instellen.

Op die manier kun je veel gemakkelijker alle doelgroepen bereiken. Ik kan mij n.l. heel goed voorstellen dat jongeren zoiets hebben van 'het oog wilt ook wat'. Nu vinden wij het vooral "Over the Edge" maar ja ....... jongeren .........
ronaldk

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Arie-Jan,

Allereerst dank voor je uitgebreide bericht en beantwoording van de reacties hier op het forum. Ik zal een kleine reactie op je bericht geven:

-- Quote @Arie-Jan --
Daardoor zou je niet alleen nieuwe functies missen, maar zouden ook bestaande langzaam wegvallen. Twee apps naast elkaar is daarom geen optie.

Kan je hieruit de conclusie trekken dat de oude app die door veel gebruikers opnieuw geinstalleerd is ter zijner tijd niet meer functioneerd? Dit maak ik namelijk op uit jouw bericht.

-- Quote @Arie-Jan --
Waar we samen voor willen zorgen is dat deze app zo goed mogelijk wordt.

Dat willen de meeste gebruikers hier ook en dat moet ook mogelijk zijn.

-- Quote @Arie-Jan --
Wat betreft het gebruiksgemak onderweg of als je minder handig bent met swipen: goed punt (en dank voor jullie suggesties op dit vlak@ronaldk &@GerritS1976).

Graag gedaan, dat hoort erbij. Je vroeg zelf om een reactie 😉 Helaas spreek ik met gebruikerservaring. Je dient als projectteam altijd de diversiteit binnen de klantengroep van Vodafone of je opdrachtgever in het oog te houden.

-- Quote @Arie-Jan --
De navigatie met het swipen hebben we onder een grote groep mensen (+/- 140) getest. De nieuwe app kreeg van deze groep een hogere waardering dan de vorige app. Maar, als we van meerdere kanten de feedback krijgen dat de navigatie nog beter kan, dan doen we daar wat mee.

Dit werd ook al aangehaald door @GerritS1976 : Een groep van 140 mensen is niet echt groot als je meer dan 5,30 miljoen aansluitingen hebt (bron: website vodafone). Ik weet niet hoe de testgroep wordt samengesteld. Ik heb nu het gevoel dat er vooral Vodafone medewerkers en jongeren als testers zijn ingezet. Dit komt niet raar over omdat meestal de medewerkers en jongeren wel iets nieuws willen testen. Ouderen en zakelijke gebruikers vinden het meestal wel goed als het functioneert. Vodafone weet precies hoe haar klantenbestand in leeftijd is opgebouwd. Dan is een represenatieve groep zo samen te stellen. Het kost mogelijk iets meer werk in het benaderen maar dat moet geen problemen geven voor zo'n grote organisatie.

-- Quote @Arie-Jan --
Ik zag ook vaak de suggestie om de bolletjes klikbaar te maken. Deze optie onderzoeken we momenteel.

In een vorig bericht gaf je nog aan dat het "swipen" een "core"-functie was. Blijkbaar is de "core"-functie niet meer heilig. Ik kan het alleen maar waarderen als de oude manier van "tappen" op icoontjes terugkomt. Dit ligt meer in de lijn der verwachting van gebruikers.

-- Quote @Arie-Jan --
.... Dat zijn bijvoorbeeld de 24/7 chat .....

Als de medewerkers aanwezig zijn werkt deze. Gistermiddag na 18.00uur geen Chat meer en vandaag pas vanaf ongeveer 8,15uur beschikbaar. Dus geen 24 uur per dag en mogelijk ook niet zeven dagen in de week. Ik heb nu door dat de 24/7 staat voor "twitter, facebook, telefoon en chat". De eerste twee: moet je een account voor hebben en daardoor zeer ongeschikt voor een helpfunctie.

Ervaring met de chatfunctie
Mijn ervaringen met de chat zijn als volgt: De chatfunctie werkt goed maar als je je telefoon op "zwart" laat gaan omdat je moet wachten dan kom je in het beginscherm van de app. Je moet de Chatfunctie naar het midden "swipen". Dan kom je gelukkig weer in de chat waar je mee bezig was. Dit overkwam mij meerdere malen bij het chatten omdat ik moest wachten op bijvoorbeeld de beschikbaarheid van een medewerker of dat deze iets moest nakijken. Wel goed geholpen trouwens. Een degelijk antwoord gekregen.

-- Quote @Arie-Jan --
In de nieuwe app krijg je diverse nieuwe functies. Nu is er al de chat, en in toekomstige updates komen nog veel meer nieuwe functies

Iedere softwareontwikkelaar zegt altijd "de volgende versie is beter dan de voorgaande". De volgende versie heeft meer functies dan de voorgaande app. Dat hoort blijkbaar bij het vakgebied. Soms moet je nadenken of alle functies voor iedereen nodig zijn. Houdt het bij de "core"-functies die de app moet hebben. Vraag gebruikers daar eens naar.

Succes met het verbeteren van de app. Ik volg de ontwikkelingen met belangstelling.

Groet Ronald.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic