Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,518Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

telefoon blokkeren op feestdag Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon is gestolen en ik wil deze blokkeren maar vodafone is telefonisch niet bereikbaar (alle nummers worden niet beantwoord als je hiernaar belt) en ik heb geen online account waarmee ik kan ...

huiting01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone NEXT - Tijd voor een nieuwe smartphone? Alleen-lezen Onopgelost

ER word zoveel reclame gemaakt over next. Ik heb voor de eertste x mijn foon kapot en wilde overtsappen van Red naar Next, maar helaas ik da mijn abbenement 3 wken te vroeg verlengt dus piesde naat de...

Mat door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia M4 Aqua - Intern geheugen vol Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben nu sinds een maand of twee lid van Vodafone. Fijne service, goed bereik, kortom; een goede provider.Nu heb ik bij mijn 2-jarig abonnement een Sony Xperia M4 Aqua gekozen. Het leek mij, na...

Biesters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 23 april op 24 april Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/igatcIn de nacht van zondag 23 april op maandag 24 april zal er een hardware upgrade plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen zullen verschillende systemen (gedeel...

Sietske door Oud Community Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

IJsland YOU data being charged for Alleen-lezen Onopgelost

Hello, In Iceland, I am being charged for data despite having a YOU bundle which, according to the website, is valid in Iceland. So the data I use should come off the bundle allowance, but it isn't. P...

emmavel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutieve informatie op de site Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben hier nieuw. Ik wilde vanochtend een abonnement afsluiten met de nieuwe Ziggo actie en bij het controleren van de postcode geeft jullie site aan dat ik € 5,00 korting krijg op een Smart a...

Persoonlijke ringtone verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

Htc Sensation XE: ik heb een mp3 aan een persoon toegewezen als ringtone. Hoe verwijder ik die nu weet of hoe zet ik de ringtone voor deze persoon weer op standaard?

Yspriem door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eerder velengen voor actie Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een actie geldig van 50% korting. Daar zou ik graag gebruik van willen maken door te verlengen met de Galaxy S8. Deze pre-order komt op zijn vroegst binnen op 19 april, mijn verlen...

Gegevens verkeerd in my Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort 2 abonnementen van Vodafone. En nu heeft de vriendin hem 2 maart in gebruik genomen en ik vandaag. Nu heb ik de app gedownload en nu zie ik dat de vriendin nog 1.94 gb over heeft van...

Jeroen771 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruikskosten buiten tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Sinds januari heb ik Vodafone als provider.Ik zou graag willen weten welke kosten er zijn opgenomen onder de noemer 'Gebruikskosten (buiten tegoed).Op mijn eerste factuur stonden deze kost...

Puck1980 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel of geen omvormer? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar kon zo snel niet vinden waar ik deze vraag kon stellen.Ik ga over een poosje op vakantie naar de Dominicaanse Republiek. Voor deze vaka...

kathydottir door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klacht winkelmedewerker Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Waar kan ik een klacht indienen over winkelpersoneel? Ik kan daar nergens op de website of forum iets over vinden.

Kimara door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet - Dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Beste, ik heb sinds kort een nieuwe Galaxy S7, echter krijg ik Vodafone Wallet niet werkend omdat die aangeeft dat mijn telefoon geen NFC heeft en dus een upgrade nodig heeft. Na een zoektocht op inte...

Peter8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe lang moet ik nog ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbo bij Vodafone die nog tot 31 september loopt , ik kan al wel op 1 juni verlengen maar wat als ik naar een andere provider wil ?Moet ik dan uitzitten tot 31 september ?Ik ben met 1 abbo ...

CasaDude door Raadgever
  • 66 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Geachte mensen van VodafoneIk heb vandaag een abbonement afgesloten maar helaas zijn er problemen voorgevallen met de status.Mijn abbonement is een start L voor 2 jaar. Ik betaal hiervoor €12 per maan...

Herman1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oud abo opzeggen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo even de volgende vraag! Ik ga met nummerbehoud over naar jullie. Betekent dit ook gelijk dat mijn oude abo bij oude provider wordt opgezegd? Of moet ik dat nog extra aangeven? Groeten!

S6 Edge: een leeg melkpak Alleen-lezen Onopgelost

Wat een rampenplan, de Samsung S6 Edge....sinds de aanschaf in september 2015 het éne na het andere probleem. Meest recente probleem is dat het toestel gemiddeld 20x per dag een harde reboot moet onde...

LeegPakMelk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update Galaxy S7 edge calculator Alleen-lezen Onopgelost

Na de update is mijn calcultor helemaal blank geworden. Ik zie niet meer de cijfers en de andere symbolen.

dann7722 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Op de koffie Alleen-lezen Onopgelost

Wat een rampenplan, de Samsung S6 Edge....sinds de aanschaf in september 2015 het éne na het andere probleem. Meest recente probleem is dat het toestel gemiddeld 20x per dag een harde reboot moet onde...

LeegPakMelk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen