@Terry "Er worden een aantal suggesties gedaan die de discussie niet echt versterken. Twee apps tegelijkertijd online zitten is een gedrocht van een oplossing. Er moet gewoon één app komen die goed is. Een andere optie is er wat mij betreft niet."Er is een tussenoplossing die alleen niet geboden wordt. Het gaat er niet om dat mensen niet willen overstappen op de nieuwe versie, dit willen velen gerust maar dan moet de app wel voldoen aan een aantal voorwaarden die mensen aan een dergelijke hulptool stellen. Een tussenweg had kunnen zijn, de oude app blijven aanbieden. Nieuwe app aankondigen voor publieke beta en mensen oproepen deel te nemen aan de publieke beta.
Zijn de grootste problemen, fouten etc. eruit kan daarna de oude app offline gehaald worden en je de klanten de nieuwe app presenteren. Dat voorkomt imago-schade!
Al is het puur voor het overbruggen tussen de Oude app en een "GOEDE" nieuwe app. Het had voor velen de ultieme oplossing geweest.
"Daarnaast, dingen als 'swipen' instelbaar maken vind ik onzin. Een oersimpele app als dit moet zonder instellingen perfect functioneren (wederom: bekijk de Simyo-app eens! Zó moet het.) Het hele onderscheid tussen 'jongeren', 'normale klanten' en 'zakelijke klanten' wat ik soms voorbij zie komen vind ik overigens ook onzinnig, elke gebruiker is gebaat bij overzichtelijkheid, gebruiksgemak en snelheid, hoe jong of zakelijk je ook bent."De Simyo app heb ik weinig aan
🙂 Ik kan mij echter voorstellen dat jongeren helemaal weg zijn van swipen, dat het niet thuis hoort in een app als deze zijn velen het inmiddels over eens. Wil je die jongeren daarin de mogelijkheid bieden, zou je zoiets moeten kunnen aanbieden middels instellingen.
Klopt, dus Swipe er volledig uithalen is "DE" oplossing. Echter, als je een beetje tussen de regels doorleest wilt Vodafone hier niets vanaf weten waardoor je eigenlijk kunt uitgaan dat het doel is om een specifieke doelgroep te bereiken. Om dat weer te voorkomen is opties aanbieden weer een mogelijkheid om toch weer alle doelgroepen te kunnen bereiken.
"Dat is wel erg makkelijk gedacht. De app is sinds november al in een beta-fase, en zoals AJ zelf heeft toegegeven was er toen al kritiek en is er toen ook al niks mee gedaan! Er wordt beloofd dat er naar gekeken wordt, maar voorlopig is er nog niks concreet. "Microsoft en UPC zijn hierin grote voorbeelden zoals ik al aangaf. Vele klachten, maar er wordt nauwelijks iets gedaan. Nog 2 1/2 week en dan zullen we zien of er echt iets mee gedaan is.
@ChrisNL Je bedoelt
deze oude app (2.8.0 even uit mijn hoofd) ?
🙂