Arie-Jan

Gedreven Meedenker
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De nieuwe My Vodafone App is live!

Hallo, mijn naam is Arie-Jan en ik ben binnen Vodafone verantwoordelijk voor de My Vodafone App.

Op 10 februari hebben we onze volledig nieuwe My Vodafone App live gezet voor klanten met een Google Android of Apple iOS smartphone en/of tablet.
De nieuwe App draait volledig om jou en past zich aan op jouw persoonlijke situatie. Je krijgt bijvoorbeeld een extra waarschuwing vanuit de App zodra je databundel bijna op is, om je te behoeden voor ongewenste kosten.
Het nieuwe design is speels (hopelijk vinden jullie het leuk) en je kunt je eigen foto en naam toevoegen. Er is een 24/7 chatoptie beschikbaar, zodat je op ieder moment met je vragen terecht kunt bij een Vodafone medewerker. Natuurlijk kun je ook via de telefonische klantenservice, 24/7 Twitter en het forum onze hulp inroepen via deze app.

De afgelopen maanden hebben we dankzij een groep klanten al veel feedback ontvangen over deze App, de bèta test met klanten vanuit het Vodafone forum was super leuk en leerzaam. Veel feedback van onze testers hebben we direct verwerkt. Wij vinden deze App ontzettend belangrijk en willen jullie graag laten weten dat jullie zelf invloed kunnen uitoefenen op hoe deze App zich verder ontwikkelt. De komende maanden zullen er nog meer functionaliteiten worden toegevoegd, dus laat ons weten wat we volgens jullie nog moeten aanpakken!

Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om jullie suggesties en vragen te bespreken. En natuurlijk om nieuwe ontwikkelingen met jullie te delen.

Heel veel plezier met het gebruiken van de nieuwe app en alvast bedankt voor jullie reacties!
216 Reacties 216
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Hoeberechts ,

Je probleem lijkt ook bij andere zo te zijn. Gelukkig komt er binnenkort en grote update aan van Vodafone en hopelijk zorgt deze update voor en sterke verbetering. Probeer anders even de app te verwijderen en hierna opnieuw te installeren.

Zelf heb ik dit probleem niet een werkt de app gewoon!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
"Normaal gesproken is dan ongeveer een week later de app te downloaden via iTunes."

Still waiting
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
De android versie wordt pas gereleased wanneer die iOS ook beschikbaar is?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ChrisNL ,

Wanneer voor IOS de update uitkomt weet ik zelf ook niet maar deze zal wel waarschijnlijk na de Android update uitkomen.
hansdeklerk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een waardeloze app, hij start slecht op en als hij het dan doet kan je mooi NIET achter de komma kijken, wat een voordeel voor Vodafone kan zijn, ik zeg kan zijn!!!! :@
hansdeklerk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die is er niet meer!
wendya1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klein vraagje. Ik wil me aanmelden als nieuwe gebruiker van de Vodafone app, maar ik krijg geen sms voor een tijdelijk wachtwoord. Ik krijg verder geen foutmelding of iets dergelijks.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @wendya1 ,

Ik zie dat je als nieuwe vodafone klant al erg actief op het forum bent. Fijn dat u deze weg gevonden heeft 😄
Wel erg vervelend dat u de sms met de tijdelijke code niet ontvangt.
Probeert u zich aan te melden via de myvodafone website of de vodafone app?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hansdeklerk ,

Wat vervelend om dit zo te horen hielp het verwijderen van de app en deze hierna opnieuw te installeren?
Binnenkort komt er en nieuwe update aan voor de app hopelijk is het probleem gefixt!
wendya1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haha. Ik ging juist op zoek naar dit onderwerp totdat ik stuitte op het andere topic.
Maar ik probeerde in te loggen op de app. Daarna via de siste geprobeerd. Maar bij beiden krijg ik geen sms. Kan wel sms ontvangen van anderen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @wendya1 ,

Typ je wel het goede nummer in? ik hebt het net even getest en bij mij komen de smsjes gewoon binnen.
Indien het niet lukt, moet u even 1201 bellen. Zij kunnen u verder helpen.

wendya1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja. Voer het goede nummer in. Krijg nog steeds geen sms...
hansdeklerk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuwe erop gezet en dat wasook geen succes.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hansdeklerk ,

Als dit ook geen succes was bel dan even met de klantenservice van Vodafone zij helpen je graag verder dit kan waarschijnlijk tevens ook online.

Succes!
rvdadrie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben nu wel benieuwd waar die update blijft ... Blijft wat sceptisch over de wijzigingen ten opzichte van het drama 3.0, maar laat me nog steeds graag positief verrassen.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Nav jullie feedback in dit topic zijn er een heel aantal verbeteringen aan de My Vodafone App toegevoegd. Deze nieuwe update is nu live. Om te zien wat er veranderd is hebben we een ander topic gemaakt. Dit topic zal ik nu sluiten.

Nieuw topic: Samen met klanten bouwen aan de nieuwe My Vodafone App





Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic over My Vodafone. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic