Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Goedemiddag, Vanwege de nieuwe app lancering eens door de nieuwe app
lopen grasduinen. Daarbij viel bij mij iets op: Onder "profiel" zie je
je abonnementsgegevens. In mijn geval zou het een RED Essent...
@Ariane : Ik wil wel mee helpen om voor het geven van feedback op de
komende app. De huidige app is al een hele verbetering ten opzichte van
de tussenrelease. Groet Ronald.
Hoi, Het blijkt een klein probleem te zijn in de nieuwe app. Ik heb daar
contact overgehad met de servicedesk (via de chat) zie ook het draadje
Verschil tussen app en abonnement Neem even contact op m...
Vandaag antwoord gekregen via de chatfunctie. Het is een fout in de
nieuwe app. Deze geeft niet de juiste gegevens aan. Alleen de my
Vodafone webpagina zal de juiste gegevens weergeven. Het is in iede...
Hallo Arie-Jan, Allereerst dank voor je uitgebreide bericht en
beantwoording van de reacties hier op het forum. Ik zal een kleine
reactie op je bericht geven: -- Quote @Arie-Jan --Daardoor zou je niet...
Hoi, Ik durf het zo niet te zeggen maar de algemene voorwaarden geven
aan dat ze het abonnement mogen opzeggen als je in de sanering komt: --
quote algemene voorwaarden --Artikel 3 – Het abonnement3. ...