mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
siem123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie
 
Beetje offopic, maar kun je me t (email of post) adres geven voor het versturen van klachten naar vodafone?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi prdoeser,

Ik heb even voor je gekeken en hier kun je informatie vinden over Vodafone Music.
Daar staat eigenlijk alles over VOdafone music.

Daarnaast is er ook een computer versie van Vodafone music: http://www.vodafonemusic.com

Daarnaast hebben we een nieuwe campagne pas gestart rondom Vodafone music, dat is een facebook applicatie.
Ziet er erg leuk uit, en wat doet deze app nou: het genereert muziek die populair was, of de nummer 1 hit was ten tijde van jouw geboortedag en vervolgens verjaardag. Check het maar eens:
http://apps.facebook.com/vodafonemusic_album/

Check het maar eens.
Ik zal er ook een apart topic van maken onder Vodafone Services bij Apps&Diensten, dus misschien dat je daar je ervaringen dan ook kunt delen!



Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi,

Klachten kun je het beste even oppakken via facebook of twitter met de webcrew.
yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,
 
Is er inmiddels al iets bekend over de uitrol van 4.0.4 voor de One S? Vindt deze gelijktijdig plaats met de One X, of heeft deze een eigen goedkeuring nodig?
 
Mvg,
Yves
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En we zijn weer een week verder ...met nog niets
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kom vodafone op het internet tegen als VODAFAILL
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Stevie, help mijn 3g doet het nog niet.....
Ligt dit nu ook aan de update of moet ik mij telefoon nu naar een reparateur brengen ???
GPS niet 3G niet, straks kan ik ook niet meer bellen......
 
Help !!!!
 
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zeg ik....Vodafail

EDIT: Ik begrijp de frustratie, maar hou het alsjeblieft netjes op het forum....
sinapse

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de update zojuist (enkele seconden geleden) ontvangen, WiFi inschakelen en zoeken naar een update. Voila, updating as we speak! 🙂
 
De update telt zo'n 165MB, ik laat weten hoe hij werkt zodra alles klaar is. Ondanks dat het lang geduurd heeft toch nog nét voor het weekend, bedankt Vodafone! 🙂
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog andere ook met de update?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi,

Wij hebben gisteren inderdaad getest met de update om deze via wi-fi te ontvangen.
Echter waren we nog steeds op goedkeuring aan het wachten.
Ik heb vandaag geen officieel bericht nog ontvangen dat we live zijn, maar het verhaal van sinapse klinkt zeeeeeer plausibel.
Ik raad jullie dus aan inderdaad om een via wi-fi naar een update te zoeken.
Laat mij a.u.b. weten of jullie de update doorkrijgen
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen updates beschikbaar op de telefoon.....
Maar@Stevie, is mijn 3G probleem nu ook gerelateerd aan de update ??????
Vraag het dan nu nog maar een keer, denk 3 keer is scheepsrecht toch ?Robot Knipoog
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Ties GPS problemen die je ervaart kunnen met deze update inderdaad verholpen worden.

Met betrekking tot je 3G probleem: staan je instellingen correct ingesteld?
Heb je je simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd?
Hebben andere in jouw omgeving hier ook last van of alleen jij?

Ik zie trouwens een aantal van de vaste volgers van dit topic ook terug op facebook. met dezelfde vragen/klachten.
Mijn smartphone crew collega's kunnen jullie niet verder helpen met deze update dan dat ik doe. ZIj krijgen informatie uit dezelfde bronnen en soms zelfs via mij. Daarom heeft het ook vrij weinig nut om in meerdere kanalen naar informatie te vissen.
Het forum is in dit onderwerp leading, dus hou het a.u.b. centraal.


sinapse

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De update is voltooid, grafisch is er niks veranderd hoewel het toestel wel een stuk soepeler loopt. Overgangen van menu's en schermen verlopen stukken vloeiender en het voelt in zijn geheel 'smoother' aan.
 
Verder lijkt het wel of de camera een update heeft gekregen, geen extra features maar het beeld schokt totaal niet meer en neemt vloeiender op met betere beeldkwaliteit. Iemand die hier meer over weet?
 
Al met al een erg nette update die de ervaring er zeker beter op maakt. Hoewel het lang heeft mogen duren was het het wachten waard, Vodafone bedankt!
 
Voor de niet gelovigen:

Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Klachten kun je het beste even oppakken via facebook of twitter met de webcrew.

Gr.

Stevie

Dus dat deed ik......

Instellingen niets aan veranderd...
Gisteren half NL door gereden en nergens 3G, telefoon nu maar uitgezet en 5 min wachten hopen dat dit wat oplevert....
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Dat snap ik, maar m.b.t. de update, vragen wanneer die komt, dat bedoel ik, dat heeft geen nut.
Je kunt aan hun vragen inderdaad waarom doet mijn 3G het niet, maar de vraag wanneer komt de update die kan hier blijven liggen.

PS: als je nu nog geen update vindt kan dat, updates worden sowieso altijd in batches uitgerold. Sinapse zal in de eerste batch zitten.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er nog meer mensen op het forum die de update al ontvangen hebben?
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog geen update via wifi
sinapse

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb nu wel een probleem met de update, mijn telefoon start willekeurig opnieuw op. Inmiddels al 3x voorgekomen..
 
Gezien nog niemand de update heeft, is het mogelijk dat ik een foutieve update heb? :@
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@sinapse ..probeer eens een harde reset.....de aan/uit knop lang inhouden ..niet loslaten...een aantal keer (4x) achter elkaar oplaten starten...in 1 keer dus gedurende het opstart proces niet loslaten....succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic