Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Signalen problemen met Blackberry toestellen

Hi allemaal,

We ontvangen signalen dat klanten met BlackBerry toestellen mogelijk problemen ervaren met het gebruik van Ping, Whatsapp en e-mail op ons netwerk. RIM heeft inmiddels een statement afgegeven.

RIM statement:
Momenteel doet zich een probleem voor met de BlackBerry service. Dit probleem treft sommige gebruikers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Alle relevante ondersteuningsteams zijn bezig om het probleem op te lossen. Onze excuses aan alle klanten die hierdoor mogelijk zijn getroffen.

Zodra er meer bekend is krijgen jullie van mij weer een update!

Update 13:50: Blackberry (RIM) meldt dat de problemen zijn opgelost.

Mochten jullie nog problemen ondervinden probeer dan de volgende opties:


  • Battery pull: haal de batterij uit je Blackberry terwijl deze aanstaat. Laat deze er 30-60 seconde uit, plaats hem terug en start je Blackberry opnieuw op.
  • Sim-kaart verwijderen: doe een battery pull, maar haal behalve de batterij ook de simkaart uit het toestel.
  • Probeer een ander netwerk te selecteren en verander vervolgens terug naar Vodafone
Met deze opties zouden de problemen weer voorbij moeten gaan als deze niet automatisch worden opgelost.

2 Reacties 2
rachelle1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik had een vraagje ik heb een blackberry en kan er niks op doen niks doet het ping/whatsapp/internet.
gaat deze storing nog lang duren?
en is er een oplossing voor wat ik kan doen dat die het weer doet?
 
groetjes rachelle
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Rachelle,

Zoals je kunt lezen in de statement ervaart Blackberry op dit moment wat problemen.
Hoe lang de storing gaat duren kunnen wij dus niet zeggen.
Ik hou jullie up-to-date zodra ik meer hoor.

Je kunt er op dit moment niets aan doen om de services toch te laten werken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic