Hallo allemaal,
Ik zit het allemaal met verbazing te lezen (lees vaak en is me normaal te veel om aan te melden) en dacht laat ik mij een aanmelden.
Het duurt inderdaad allemaal erg lang en nee ik heb ook niet om een branded toestel gevraagd.
En ja ik wil ook wel graag iets anders, en ja ik wil de update ook graag, en ja ik wordt er ook erg flauw van.
En ja ik vind dat HTC en Vodafone hun klanten niet echt serieus nemen (niet alleen over dit geval).
Maar goed, we zitten hier nu met ons probleem. We moeten er het beste van maken.
Je kan hem rooten (garantie valt wel mee) En dan? Je blijft bezig want het blijkt steeds weer dat de software van de fabrikant de meest stabiele is.
Laten HTC, Vodafone en Google hun verantwoording nemen en de komende update wel tijdig uitrollen.
@Stevie, heb je geen contactadres van Google voor ons, dan kunnen we die gaan lastig vallen.
Zal met intresse blijven lezen, maar hoop dat er niet nog eens 9!! pagina's bij komen over zoiets simpels als een update. :@