Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,213Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Mms Op Xperia X1 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik krijg het niet voor elkaar om mmsjes te versturen met mijn SE Xperia X1.Ik heb het geprobeerd met automatische instellingen (ontvangen na invoeren tel.nr. op site Vodafone) maar ook met de han...

SRooduyn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Bold 9700 Als Modem Alleen-lezen Onopgelost

kan iemand mij zeggen hoe een 9700 op een laptop kan worden aangesloten en als modem gebruikt? Vodafone zelf heeft me aangeraden op dit forum naar een oplossing te vragen dus leid ik daaruit af dat di...

hanskret door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Star Gt-S5230 Alleen-lezen Onopgelost

kan wel ontvangen maar niet versturen krijg stesds melding ongeldige reactie van serverwie kan mij helpen?

bradda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone Als Modem Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een simlockvrije iPhone gekocht, maar tethering staat niet bij de network settings. Blijkbaar is het niet toegestaan of gaat er iets anders fout. En dit terwijl ik een databundel heb, ga ik...

vwiers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Proxy Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn bezig met de ontwikkeling van een mobiele website. Nu ervaren wij dat de website via Vodafone simkaarten anders wordt weergegeven dan bij andere aanbieders. Het lijkt erop alsof er een proxy ...

matthijs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Os Upgrade Alleen-lezen Onopgelost

HELPIk heb online mijn OS geupgrade naar 4.7.0.181. Deze was afgelopen week beschikbaar en verder gewoon goed geinstalleerd.Nu heb ik ineens problemen met mijn inboxen.- Als ik op mijn BB mail wis, me...

ceessep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows Live Messenger Op Bold 9000 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag heb ik een Bold 9000 met BIS, allemaal van Vodafone.Alles werkt prefect behalve Windows Live Messenger, deze blijft maar zeggen dat m'n e-mail of wachtwoord niet correct is, terwijl dez...

27k door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Standaard Pincode Sim Kaart Supersim Abo Alleen-lezen Onopgelost

Wellicht een vrij stomme vraag, hoewel mijn leraar altijd zei dat deze niet bestaan;) Vanmiddag het super sim abonnement afgesloten, thuis gekomen merk ik dat de sim kaart een pincode vereist en deze ...

Aurora door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fair Use Policy Zorgeloos Internet Blox Mobiel Internet ( Toestel ) Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie op de website, dat er een fair use policy geld voor de zorgeloos internet blox van 9.95 p/mnd.Ik ben van plan om over te stappen naar een vodafone simonly abonnement, alleen twijfel ik door dat...

normel door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Iphone 3GS 32GB en een supersim abonnement. Ik heb voicemail aangezet door 12331 te kiezen en op bel te drukken zoals beschreven in de handleiding van Vodafone. Bellers krijgen wel de uitno...

ajansen66 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Admin Topics Alleen-lezen Onopgelost

Ik zag dat admin bjorn een topic gestart is over I-phone settings.Waarom is deze locked, dat is toch een ideaal topic om mee door te gaan als mensen hier probleme mee hebben?Zelfde geld voor andere ad...

N_Perfors door Gedreven Meedenker
  • 30 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Registreren Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Om je BlackBerry optimaal te gebruiken voor e-mail en internet kun je op www.mobileemail.vodafone.nl je BlackBerry registreren.Klik hier om je BlackBerry te registreren Klik op "Nieuwe account m...

JorisE door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

I-Phone Updating Troubleshoot Alleen-lezen Onopgelost

Bovenstaande vraag komt wel vaker voor, dus vandaar toch even sticky'ed.Een I-Phone die updates binnen haalt gaat als het ware "terug naar fabrieksinstellingen" oftewel, ingevulde APN en Gebruikersnaa...

BjornB door Gedreven Liefhebber
  • 39 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia 5800 Downloaden Msn + Ovi Store Verwijderen Alleen-lezen Onopgelost

hoi wie kan mij helpen ik heb een nokia telefoon en nu wou ik er msn messenger er op zetten maar u heb ik een vaag ovi winkel gedownload pfff de wil ik helemaal niet maar hoe krijg ik die weg ??? en h...

miriam33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welk Abonnement Bij Iphone 3Gs? Alleen-lezen Onopgelost

Welk abonnement past het beste bij iPhone 3GS? Onlangs heb ik via een normale (web)winkel een ongelockte iPhone 3GS gekocht. Wel een uitgave, maar ja. Tot dat moment maakte ik gebruik van een combi ba...

Iphone En Gps In Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

In Nederland is bij mijn Iphone 3gs (firmware 3.1.2) geen gps fix mogelijk zonder de locatievoorzieningen aan te zetten. Deze voorziening bepaalt de locatie door middel van de zendmasten. Zonder deze ...

ajansen66 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone En Tethering Alleen-lezen Onopgelost

Hela, Ongeveer een jaar geleden kocht ik de iPhone3G via 2call.nl met een Vodafone abonnement. Alles goed en wel sindsdien. Met de komst van firmware 3.x kwam ook tethering om de hoek kijken. Met de k...

bondt door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Op Blackberry 8900 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik heb sinds een paar dagen de blackberry 8900, deze heb ik zonder abonnement gekocht want ik heb al een abonnement bij Vodafone lopen. Nu heb ik wel een internet abonnement voor de blackberry a...

Steppa door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgaande Mail Instellingen Mobiel Internet Op Laptop Alleen-lezen Onopgelost

Hoe moet ik bij email account mijn smtp instellen om mail te kunnen versturen vanuit mobiel internet voor de laptop? Ik heb een modem voor een proefperiode maar kan nergens gegevens over mail vindenMo...

knehet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen