mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
prdoeser zegt met ziggo routers zijn er meer problemen met wifi dat klopt.Ik baal echt mijn internet is nu echt een drame vind nu niets meer als ik hem al openkrijg en google een pagina zegt ie erna geen verbinding enz terwijl wifi echt super werkt beter en sneller als hiervoor.Maar mijn normale internet op de mobiel is nu waardeloos terwijl die hiervoor uitstekend was en snel in tegenstelling tot nu
Peter1965

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier is de update ook binnen. Toestel lijkt inderdaad wat vloeiender/sneller te werken.
 
Accu kan ik nog niks over zeggen, maar wat niet is opgelost is het GPS probleem!
Toestel blijft "wandelen" terwijl ik toch echt achter mijn bureau zit. Moet dus nog steeds wifi uitzetten om de GPS te kunnen gebruiken, ben daar niet zo blij mee. Soms mis ik m'n oude blackberry wel eens, daar had ik werkelijk nooit problemen mee.......
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alle kinderziektes zijn bij mij verdwenen...werkt nu zoals je mag verwachten bij htc...accu duur erg toegenomen en verder een soepel werkende telefoon nu
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn GPS is ook nog niet goed,zwalkt nog steeds heen hen weer....was met de desire echt strak.....het is wel iets minder geworden maar is nog niet goed.....@Stevie....is dit bekend ??????
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal!

Fijn om te horen dat iedereen de update heeft gekregen, en dat over het algemeen de reacties positief zijn!
Blijf ervaringen delen met elkaar, zo kun je elkaar verder helpen met eventuele problemen e.d. en daar is het forum natuurlijk voor!!
@Ties, bij mij niet bekend, maar ik ben ook geen HTC expert. Is er iemand anders in dit topic die dit probleem herkent?
Ties, maak anders even een apart topic eroveraan, GPS HTC one X niet accuraat o.i.d. misschien dat één van mijn moderators of een andere forum gebruiker je probleem herkent.

Fijne dag allemaal!

vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mijn htc one heeft geen last van de gps had er ook nog bij gekund.Internet nog steeds een drama na de update.Eens kijken of zi in de winkel wel zo slim zijn om er wat aan te doen op te lossen iig met mijn oude htc en voor deze update nooit last ervan gehad
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nieuw tpoic geopend....dus laat maar horen....GPS
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
HTC One X krijgt in oktober de Android 4.1-update toegemeten'
Door Danijel Dercksen, donderdag 20 september 2012 10:16 | 0 reacties
Volgens Modaco zal HTC in oktober beginnen met het updaten van haar vlaggenschip, de One X. Alle varianten van het toestel zullen nog voor de kerst de update in huis hebben.
Het is onduidelijk hoe Modaco aan de informatie is gekomen, maar de site is over het algemeen betrouwbaar te noemen als het gaat om Android-informatie. Volgens de eigenaar van Modaco, Paul O'Brien, een bekende Android developer, zal HTC in oktober beginnen met haar Android 4.1-update voor de One X. Simlockvrije-toestellen krijgen dan de beschikken over het vernieuwde platform, aldus de bron.

Toestellen die afkomstig zijn van providers zoals Vodafone moeten waarschijnlijk wat langer wachten. Afhankelijk van het goedkeuringsproces van providers kan het wel eens tot de kerst duren alvorens de update elke variant van de One X heeft bereikt. HTC zelf heeft nog niets qua data losgelaten over haar updates. De bron kon nog weinig informatie over de update voor de One S en de One V noemen.

Wel weet de bron te melden dat de HTC One X+, het opgepimpte broertje van de One X, gelijk met Android 4.1 geleverd zal gaan worden. Dit toestel moet dit najaar door HTC bekend gemaakt worden en gelanceerd worden. grr zijn we weer de klos na een dikke 2 maanden later zijn wij aan de beurt als we geluk hebben
prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
HTC moet niet te snel updaten hoor, dat houdt vodafone niet bij 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic