Goeiemorgen allemaal,
Ik heb nogmaals gemaild met de desbetreffende afdeling voor een nieuwe datum van de update. Vorige week werd mij gezegd maandag of dinsdag zou ik een statusupdate krijgen, gisteren niet gebeurd, dus ik neem aan vandaag. Het is nu nog vroeg, dus die kan nog komen.
@marcussol: ik ben altijd op het forum, meer dan 12 uur per dag monitor ik alles wat er gebeurd, maak je geen zorgen dat ik jullie in de steek laat of niet zie wat jullie zeggen of vragen, alles komt bij mij terecht. Dat ik echter niet iedere dag wat post lijkt mij logisch, ik heb niet iedere dag nieuws voor jullie, en iedere dag hetzelfde zeggen lijkt mij ook zo saai. Daarnaast is het eigenlijk aan de moderators de taak om met jullie in gesprek te gaan en jullie te helpen, ik heb echter dit topic op mij genomen omdat het nogal moeizaam verloopt.
@SimonBregman: ik ben de community manager, mijn rol in de update is communicatie naar de community oftewel naar jullie toe en naar/met de afdeling die voor de update zorgt. Ik kan alleen maar naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de update communiceren dat jullie wachten en daarna hun reactie weer terug naar jullie communiceren. Veel meer druk kan ik niet uitoefenen op deze update, helaas, maar nogmaals ik sta klaar voor jullie vragen en probeer zo veel mogelijk informatie te krijgen. Daarnaast is het zo dat het ontwikkelen van de provider software soms 6 weken kan duren voor deze word vrijgegeven.
@prdoeser, Franco, WhiteWolf, Ties, Emile en anderen: dankjewel voor het begrip en steun. Ook daar zijn we op dit forum van afhankelijk om elkaar zo goed mogelijk te kunnen helpen. Trollen, schelden e.d. helpen hier niet bij en dat begrijpen jullie. Steun, begrip en verder denken helpen echter wel, dus daarom bedankt!
@kaywokke: tenzij het in de winkel om unbranded toestellen gaat kan het niet dat deze de update al hebben. Als deze toestellen op een demobar liggen, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk inderdaad unbranded toestellen die zij zelf in de winkel hebben kunnen updaten. Een andere optie: dit zijn demotoestellen speciaal door de leverancier aangeleverd om speciale en nieuwe functionaliteiten te laten zien. Dit denk ik vooral aangezien je zegt dat er al een sense ligt met 4.1, deze update is nog niet officieel vrijgegeven.
Het is niet mogelijk dat iemand een update heeft voor een branded toestel OTA, tenzij je het toestel hebt geroot. Alle branded toestellen zullen tegelijkertijd een update krijgen, dus ook in een winkel kan het niet zo zijn dat de branded toestellen OTA al een update hebben gekregen.
Ik hoop vandaag meer informatie te krijgen en jullie dan weer een update te kunnen geven.
Bij vragen weten jullie mij te vinden!