mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
10:45 nog niets ontvangen.
Zodra ik hem heb ontvangen laat ik je het weten.
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Hou het even in de gaten.
Er is enigzins onduidelijkheid of jullie vandaag de update zullen ontvangen.
Er is vanuit Google een vertraging veroorzaakt, omdat er nog geen officële goedkeuring is, vandaar dat ik jullie deze update weer even meegeef.
I know i know, jullie wachten al lang, en het wordt ook echt tijd, maar heb nog even geduld.
Het zit er echt heel kort tegenaan dat jullie de update krijgen.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u 🙂
yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie: Weet je toevallig ook hoe snel de HTC One S zal volgen?
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Sterker nog of Stevie weet wanneer de update naar jelly bean komt op de Htc one x want die komt er ook aan ;-).En eerlijk gezegt zit ik daar veel liever op te wachten.Waarom zou google tegenwerken terwijl de update al op miljoenen mobiels en tablet staan?.Maar goed eerst kijken wachten wanneer deze update nu komt en dan op naar jelly bean 😉
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als er maximaal een maand vertraging t.o.v htc zelf..dan kan ik er wel mee leven
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Als de uitrol er is dan is het nu afwachten en steeds kijken of hij, de update er al is hoop echt vandaag maar ik ga daar nog niet van uit tot nu toe nog niets op beiden toestelen niet.Maar kan normaal gesproken dus niet lang meer duren nu ;-).
En Stevie ik weeet dat jou handen ook gebonden zijn en afhankelijk van een andere afdeling, het zal de ict afdeling ontwikkeling en devolment zoiets wel zijn.Maar de Jelly bean updat is ook al bevestigt door HTC al langer als een maand terug is daar al iets over bekent.Ik weet het is vroeg om er over te beginnen omdat we eerst deze update nog moeten krijgen, maar deze update is de voorbereiding op de jelly bean update.Hoop dat die dan iig wat sneller komt in verhouding tot deze update.EN off topic vraag waarom nog branded toestelen? als iemand de vodafone dingen erop wil kan diegene ze toch gewoon via play erop zetten dan ben je wel gelijk van een hoop problemen af.Als je 100 mensen zou vragen denk ik dat minstens 80 mensen zegen dat ze de vodafone dingen nooit gebruiken..
 
En rooten is leuk je kan hem overclocken en nog veel meer maar je garantie ben je gelijk kwijt en velen zitten daaar niet op te wachten of je moet geld zat hebben ja dan maakt het niet uit 😉
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@vannelle. Ik zou ook liever geen branded toestel hebben, maar dat is denk ik bij Vodafone niet mogelijk.
On topic: Ik heb ook nog steeds geen update gekregen, en verwacht deze eerlijk gezgt vandaag ook niet meer.
Hopelijk morgen meer geluk:D
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hey Franco,
 
Ik weet het maar het zou toch mogelijk moeten zijn?ik weet ook wel dat velen providers hun eigen dingetjes erop willen hebben maar laat de keuze dan aan diegen die het toestel wil bij zijn abonoment.Diegendie de vodafone of welke andere provider dan ook dingen erop willen hebben en voor diegene die dit niet willen.Voor een provider maakt het niets uit of die nu een branded of unbranded toestel bij hun abo doen het gaat uiteindelijk om het abo wat men verkoopt of het toestel nu branded is of niet.Je zou het logo van de provider op het toestel kunnen drukken als reklame maar aan de buitenkant ziet niemand of je het toestel van vodafone of een andere provider hebt.Het belangrijkste is het abo en de service die je krijgt van een provider.En ben al jaren bij vodafone ondertussen omdat mij het goed bevalt.En dat heeft niets met het toestel te maken wat ik heb.Maar zou veel wachten besparen van update,s.En dit werkt dan ook weer positief door op klanten.:D
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ppppffffff nog steeds geen update 😞 😞
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is weer een deceptie :l
papavanmartijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie (en/of eventueel anderen).
 
Ik wil mijn (VF branded) HTC One X aan mijn moeder geven, alleen heeft zij geen Vodafone abonnement (zit bij Hi).
Komt de update naar 4.0.4 dan wel door? Of werkt dat niet?
 
Hopelijk weet jij 't antwoord. Dank je vast.
Diana
sinapse

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie, bedankt voor de informatie.
 
Lijkt er wel op dat Nederland iets langer werk nodig heeft dan andere landen omtrent de Vodafone 4.0.4 update. Australië heeft hem voor de HTC One X afgelopen vrijdag uitgerold: http://blog.vodafone.com.au/blog/htc-one-x-android-4-0-4-update/
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Spannend vandaag...het zal mij benieuwen
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik ben er bang voor dat het weer wordt uitgesteld.
Persoonlijk heb ik nog niemand gehoord die de update voor het branded toestel al wel heeft.
Misschien wordt er vandaag iets meer duidelijk?@Stevie: ik weet dat je er alles aan doet en je informeerd ons voldoende.
Hopelijk heb je straks beter nieuws voor ons:D
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Diana, als er een andere simkaart in zit dan een Vodafone sim dan zul je geen updates krijgen. Dit zijn namelijk updates die uitgestuurd worden door Vodafone naar Vodafone klanten.
@Franco, dat hoop ik ook 😄
prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Stevie, wellicht offtopic, maar ik schrik eigenlijk best wel van jou vorige reactie.

Begrijp ik het nu goed, dat als je een branded HTC One X hebt zonder vodafone sim, dat je dan helemaal geen updates meer kan krijgen? KLopt het dat je dan met je toestel altijd blijft steken op de huidige (in dit geval 4.0.3) release? Dit kan toch niet zo zijn? Dit moet toch los van elkaar staan?

Als dit inderdaad het geval is, is dit een soort van simlock, dan zijn jullie naar mijn mening wel verplicht om als het abo verlopen is, om deze toestellen dan simlock vrij te maken (in dit geval unbranded), zodat er een andere sim in kan, en dat je gewoion nog kan blijven updaten.

Langer wachten op de branded firmware is een ding, deze helemaal niet krijgen is een tweede (als je geen vodafone sim gebruikt).

Kan je hier iets meer over vertellen Stevie, want je bovenstaande antwoord lijkt me haast niet dat dit kan kloppen.
Norhelio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie...
Volgens mij sla jij met je vorige opmerking helemaal de plank mis!!! 
Ik ben eigenaar van een (helaas) Vodafone branded HTC One X en als provider heb ik T-Mobile.
De update naar 4.0.3 kreeg ik wel. En nu wil je mij vertellen dat de update naar 4.0.4 niet beschikbaar zal zijn voor mij... Hier klopt iets niet...
Beste Stevie leg mij AUB uit waarom ik wel de update naar 4.0.3 heb gekregen... Want volgens jou zoou ik die helemaal niet moeten hebben...
Gr. Norhelio
coldejong

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone branded toestellen hebben een zogenaamde land ID. providers sturen een update uit dmv de update naar apparaten te sturen met dat land ID. Als je een Vodafone branded toestel hebt zonder Vodafone sim kun je nog steeds de nieuwste updates binnenhalen.
Norhelio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch jammer dat de Communicatie Manager van Vodafone foutieve informatie deelt...
Check check and double check
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic