mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

update naar 4.04

Wanneer rolt Vodafone de nieuwste 4.04 versie uit?
248 Reacties 248
kaywokke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haha er klopt iets niet aan de update.. ik ben zaterdag in jullie winkel geweest en daar staat op elke telefoon al de update 4.0.4.. ik heb het gevraagd aan dezze meneer en die zei dat de update er al moest zijn.. Dus wie verteld er de waarheid???
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey kay,
 
Als jij de update nog niet hebt en de Administrator zegt dat ze probeert een update datum te krijgen en boven alles de winkel zegt dat de update er al is en jij en meerde klanten hebben hem nog niet. Dan lijkt het mij logisch dat de Administrator gelijk heeft en dat we allemaal nog wachten op deze update?
 
Wie oh wie heeft dan gelijk? =P
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik geef je helemaal gelijk Stevie.
Persoonlijk worden heeft geen zin en daar komt de update niet sneller van.
Dan toch maar ff off topic ik ben zéér tevreden met Vodafone omdat ik veel in het buitenand zit en dan geen extrat kosten maak.
On topic, hopelijk komt er nu snel duidelijkheid over de update 4.04.
Mijn vrouw heeft deze inmiddels al bijna 2 maanden.
Ik weet dat jullie je best doen en ook niet anders kunnen doen.
I don't shoot the messenger.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat ben ik met je eens whitewolf.
Maar mocht het echt zo zijn dat de toestellen in de winkel wel al de update erop hebben dan is het toch wel heel vreemd dat wij die nog niet hebben, mocht het zo zijn dat de toestellen in de winkel idd deze update al hebben dat weet ik niet want ben zelf de winkel niet ingeweest.Maar mocht dit wel het geval zijn dan is het uitermate vreemd dat wij die update nog niet hebben.In de Vodafone winkels weten de meesten ook niet alles ;-).En dat die beste meneer zegt die update had er al moeten zijn lijkt me sterk omdat personeel in de winkels over zulke zaken nooit op de hoogte zijn.Maar en daarom zeg ik ook maar mocht het zo zijn dat de toestellen in de winkel deze update wel hebben dan vind ik het zelf ook heel erg raar en vooral vreemd dat wij hem nog niet hebben.Nogmaals ik ben zelf niet in de winkel geweest om te kijken of het waar is
kaywokke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sterker nog de update staat al op de mobiels in de zaak en waarrom dan nog niet op de andere???? beetje apart vind je zelf ook niet..
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Franko eh hoe maak jij geen extra kosten als je in het buitenland bent?.Dat hangt er ook vanaf waar je in het buitenland zit waar ik altijd heenga betaal ik me scheel aan extra kosten als ik bel of internet.Het voordelig bellen internetten geld niet voor ieder land.En persoonlijk woorden heeft idd totaal geen zin werkt alleen maar ergenis op.Heb de update zelf ook al maanden op mijn asus en jelly bean komt binnenkort maar daar gaat de update op de htc idd niet sneller van we zin afhankelijk van Vodafone, en vodafone weer van hun ict afdeling en die werken met htc samen als het goed is.We kunnen dus alleen maar afwachten
kaywokke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het kan niet mogelijk zijn dat jullie de update nog niet in huis hebben bij vodafone dat is gwn dikke ONZIN. Waar ligt het probleem??? en waarrom hebben de vodafone winkel HTC one X wel 4.0.4 en een sense van 4.1???
Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@vanelle
Ik kom meestal in Duitsland, Engeland, België en Italië.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ja oke Franko dan idd niet klopt ik zit vaak in Bonaire dat zit net niet in het pakket ;-)..Een sense met al 4.1? welke vodafone winkel is dat en vooral waar.De Htc one x behoort die eigenlijk als eerste te hebben
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schelden en persoonlijk worden heeft geen zin mensen.....Stevie doet haar best...(haar toch?)
Ik denk wel dat Vodafone verplicht is aan zijn klanten om de update zo snel mogelijk vrij te geven om de telefoons fatsoenlijk te laten werken zoals moet.
Ik wil het nog een tijdje aankijken, het is een super telefoon.....maar GPS moet wel binnen afzienbare tijd goed werken....
 
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer een dag verder en geen reacties van Vodafone...alleen 1 kudo gegeven...dus wel op dit forum geweest
Erg jammer weer 😞
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Ties schreef:
Schelden en persoonlijk worden heeft geen zin mensen.....Stevie doet haar best...(haar toch?)
Ik denk wel dat Vodafone verplicht is aan zijn klanten om de update zo snel mogelijk vrij te geven om de telefoons fatsoenlijk te laten werken zoals moet.
Ik wil het nog een tijdje aankijken, het is een super telefoon.....maar GPS moet wel binnen afzienbare tijd goed werken....
 
Dat zijn twee aparte statements 😉 Je wil het snel en dat het fatsoenlijk werkt, misschien doet Vodafone hun best om het fatsoenlijk te laten werken en doen er iets langzamer over 🙂
 
@marcussol
 
Je bent pas 4 dagen op het forum geregistereert en er is een update gegeven door Stevie op de 8ste dat ze haar best doet om meer informatie te krijgen, niet te ongeduldig worden 😉
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad pas 4 dgn na heel lang wachten op de update...het is niet zo dat ik PAS 4 dgn wacht 😉
Een klant mag toch zeker zijn beklag doen ....ook na 4 dgn? Wij betalen Vodafone immers ruim voldoende zal ik maar zeggen 😉
Daar mogen WIJ toch wel iets voor terug verwachten???
SimonBregman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
Is er ondertussen al meer bekend over een nieuwe release datum voor de update?! Ik ben al geruime tijd klant van Vodafone maar hier slaan jullie toch compleet de plank mis, het is nu ruim een maand gelden dat de update voor de unbranded toestellen is uitgekomen. Met een week kon ik nog wel leven maar dit is beschamend, ik (en vele mensen met mij) betalen een niet gering gedrag voor een abbonement en daar verwachten we dan ook goede en snelle service voor. Op dit moment worden we van het kastje naar de muur gestuurd, Vodafone geeft HTC de schuld en vica versa. Het jammere hiervan is, is dat de klanten daar de dupe van worden. Ik denk dan ook dat het niet een onredelijk verzoek is om in samenwerking met HTC wat meer prioriteit aan deze update te geven, vele mensen met mij zouden het op prijs stellen als de update er binnen nu en een korte tijd er ook voor de branded toestellen zou uitrollen. Voor alle duidelijkheid: ik neem jou niets kwalijk aangezien ik niet precies weet wat jou aandeel in dit alles is maar ik hoop wel dat je je uiterste best blijft doen om de update ook voor ons beschikbaar te maken.
m.v.g. Simon
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb nogmaals gemaild met de desbetreffende afdeling voor een nieuwe datum van de update. Vorige week werd mij gezegd maandag of dinsdag zou ik een statusupdate krijgen, gisteren niet gebeurd, dus ik neem aan vandaag. Het is nu nog vroeg, dus die kan nog komen.
@marcussol: ik ben altijd op het forum, meer dan 12 uur per dag monitor ik alles wat er gebeurd, maak je geen zorgen dat ik jullie in de steek laat of niet zie wat jullie zeggen of vragen, alles komt bij mij terecht. Dat ik echter niet iedere dag wat post lijkt mij logisch, ik heb niet iedere dag nieuws voor jullie, en iedere dag hetzelfde zeggen lijkt mij ook zo saai. Daarnaast is het eigenlijk aan de moderators de taak om met jullie in gesprek te gaan en jullie te helpen, ik heb echter dit topic op mij genomen omdat het nogal moeizaam verloopt.
@SimonBregman: ik ben de community manager, mijn rol in de update is communicatie naar de community oftewel naar jullie toe en naar/met de afdeling die voor de update zorgt. Ik kan alleen maar naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de update communiceren dat jullie wachten en daarna hun reactie weer terug naar jullie communiceren. Veel meer druk kan ik niet uitoefenen op deze update, helaas, maar nogmaals ik sta klaar voor jullie vragen en probeer zo veel mogelijk informatie te krijgen. Daarnaast is het zo dat het ontwikkelen van de provider software soms 6 weken kan duren voor deze word vrijgegeven.
@prdoeser, Franco, WhiteWolf, Ties, Emile en anderen: dankjewel voor het begrip en steun. Ook daar zijn we op dit forum van afhankelijk om elkaar zo goed mogelijk te kunnen helpen. Trollen, schelden e.d. helpen hier niet bij en dat begrijpen jullie. Steun, begrip en verder denken helpen echter wel, dus daarom bedankt!
@kaywokke: tenzij het in de winkel om unbranded toestellen gaat kan het niet dat deze de update al hebben. Als deze toestellen op een demobar liggen, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk inderdaad unbranded toestellen die zij zelf in de winkel hebben kunnen updaten. Een andere optie: dit zijn demotoestellen speciaal door de leverancier aangeleverd om speciale en nieuwe functionaliteiten te laten zien. Dit denk ik vooral aangezien je zegt dat er al een sense ligt met 4.1, deze update is nog niet officieel vrijgegeven.

Het is niet mogelijk dat iemand een update heeft voor een branded toestel OTA, tenzij je het toestel hebt geroot. Alle branded toestellen zullen tegelijkertijd een update krijgen, dus ook in een winkel kan het niet zo zijn dat de branded toestellen OTA al een update hebben gekregen.

Ik hoop vandaag meer informatie te krijgen en jullie dan weer een update te kunnen geven.
Bij vragen weten jullie mij te vinden!



Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Ik krijg nu de melding dat de uitrol van de update gisteren zou moeten zijn gestart.
Kunnen jullie mij aub laten weten of jullie de update ontvangen?
Deze zal niet bij iedereen echt TEGELIJK komen, maar gedurende de dag zouden jullie deze dan moeten ontvangen.
Is dit niet zo, laat het mij dan a.u.b. weten dan kan ik dit weer terugzetten naar de ontwikkelaars.

Dankjewel!
mickey32
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nou ik zal ook maar even reageren in "mijn" topic 🙂
Stevie bedankt voor je updates en je geduld. Alle anderen ook bedankt voor jullie reacties en voor sommigen ook jullie geduld 😉
 
ik heb de update nog niet mogen ontvangen helaas maar ik ga ervan uit dat deze in de loop vd dag beschikbaar is. Ik houd jullie zeker even op de hoogte hiervan.
 
gr,
mickey32
etamboer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed nieuws Stevie, dank je! Ik hou het in de gaten. Nu (dinsdag 9:08 uur) nog geen update beschikbaar.
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@mickey32.....er is niet gezegd dat de update vandaag komt...we zouden een update krijgen omtrent de update...dat is wat anders 😉
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@marcussol, jawel.... lees mijn 2de bericht van vandaag. Sinds gisteren zou de uitrol moeten zijn begonnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic