Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,760Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

motorola defy Alleen-lezen Onopgelost

hee,mijn motorola defy wil niet meer opstarten.. hij gaat niet verder dan het opstart scherm, en zelfs na de hard reset naar fabrieksinstellingen wil hij het nog niet doen... wat nu? groetjes

Agenda BB 9780 Alleen-lezen Onopgelost

Het volgende probleem doet zich voor:Ik gebruik twee verschillende agenda's in Google agenda. Mijn agenda (mijn privé afspraken) en Andere Agenda's (mijn werkrooster (.ics)). Om deze laatste via bijvo...

Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , Ik heb sinds gisteren weer een nieuwe blackberry curve 8520.Ik heb mijn mobiele netwerk aangezet & ook mijn Wifi, Maar nu staat er bij mijn mobiele netwerk gewoon een groen vinkje,en bij mijn ...

Android 4.0 Alleen-lezen Onopgelost

Beste klantenservice, Aangezien in de meeste landen en voor de unbranded toestellen de update naar android 4.0 is begonnen vroeg ik mij af hoelang het nog duurt voordat de Vodafone gebranded HTC Sensa...

Vodafone enquete Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Wij moeten voor onze studie Bedrijfeconomie aan de universiteit van Tilburg een onderzoek doen naar de tevredenheid onder Vodafone klanten. hievoor hebben wij een kleine enquete opgestel...

Te veel data gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik ben binnen 2 weken over mij data limiet, dat is 1 GB op een Iphone 4S. Ik stream niet, bekijk geen filmpes en snap niet hoe dit kan . Volgens mij telefoon gebruik ik een gemiddeld van 46,8 MB p...

Update: ICS voor Samsung Galaxy 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, De update van ICS voor Samsung wordt in de eerste week van april 2012 verwacht. Dit geldt voor de Vodafone Samsung toestellen. Met Vriendelijke Groet,

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey ik heb 20euro opgewardeerd maar als ik probeer te smsen naar 4000 blackberry aan krijg ik een smsje dat zegt :vodafone info: je kunt je voor deze vodafone dienst niet aanmelden bel 1200 en vraag n...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen