Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik heb een Samsung j6 en wil mijn hotspot gebruiken.
Als ik mijn hotspot verbind met mijn tablet of een ander apparaat krijg ik de melding dat ik geen internet heb.
doe ik mijn simkaart in een ander toestel heb ik wel verbinding.
als ik een andere simkaart in mijn j6 doe heb ik ook verbinding.
help?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat vreemd. Dus jouw simkaart werkt wel in andere telefoons, maar andere simkaarten werken ook in jouw telefoon. Dan kom je natuurlijk nogal snel vast te zitten. Je weet dit zeker?
Wat ik kan doen en wel wil proberen is je een nieuwe SIMkaart sturen. Puur om te kijken of het dan toch ineens goed gaat. Wil je dit? Zo ja; vul dan even je gegevens in je profiel aan met je persoonlijke gegevens (telefoonnummer, adres, laatste cijfers IBAn en geboortedatum), dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Hey @Voetstap . Welkom hier!
Allereerst; ja had 2 dezelfde topics aangemaakt. Ik heb er 1 verwijderd .
We kunnen je vast en zeker helpen met je hotspot probleem. Daarvoor moeten we natuurlijk allereerst op zoek naar wat er precies mis gaat. Kan je ons “meenemen” in wat je doet? Op welke manier stel je de hotspot in? Heb je deze stappen gebruikt? 🙂
Goedemorgen, ik heb die stappen allemaal gedaan en als er een andere simkaart in komt werkt hotspot gewoon. Doe ik mijn simkaart in een andere telefoon werkt de hotspot ook. Ik heb van de week met Vodafone gechat en die zeggen dat het aan mijn telefoon ligt, omdat hij in een andere telefoon wel werkt. Als dat zo zou zijn, waarom werkt het dan wel als er een andere simkaart in komt?
Wat vreemd. Dus jouw simkaart werkt wel in andere telefoons, maar andere simkaarten werken ook in jouw telefoon. Dan kom je natuurlijk nogal snel vast te zitten. Je weet dit zeker?
Wat ik kan doen en wel wil proberen is je een nieuwe SIMkaart sturen. Puur om te kijken of het dan toch ineens goed gaat. Wil je dit? Zo ja; vul dan even je gegevens in je profiel aan met je persoonlijke gegevens (telefoonnummer, adres, laatste cijfers IBAn en geboortedatum), dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Ja, dat zou ik graag willen, kunnen we dit ook prive doen? Om speciale redenen zet ik liever niet alles in mijn profiel.u kunt me mailen naar mbuurma67@gmail.com. Of kan ik mijn gegevens naar u mailen?
Nee sorry, ik kan je niet mailen. Je kunt natuurlijk wel via andere kanalen contact opnemen met de klantenservice en dan om een SIMwissel vragen. Ook bij een Vodafone winkel langsgaan kan. Maar ik werk op de Community en handel de zaken dus ook via de Community af. Wat je in je profiel zet kan overigens alleen door VodafoneZiggo medewerkers (nog specifieker, alleen de moderators) gelezen worden hoor.
Oké, dan zet ik alles in mijn profiel, dacht dat iedereen dat kon zien
Nee joh, dat zou heel onverstandig zijn ^^. Ik zie het dan zo wel!
Mooi zo, fijn om te weten en hopelijk doet het met de nieuwe simkaart het wel
Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet. Dank jullie wel voor de hulp
Helemaal goed. Je nieuwe SIMkaart komt er aan! Hou je ons op de hoogte? Ik ben namelijk erg benieuwd 🙂
Geweldig, dank je wel. Hoop dat het dan wel werkt en zal dat inderdaad melden
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...