Voetstap

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hotspot samsung

Ik heb een Samsung j6 en wil mijn hotspot gebruiken.

Als ik mijn hotspot verbind met mijn tablet of een ander apparaat krijg ik de melding dat ik geen internet heb.

doe ik mijn simkaart in een ander toestel heb ik wel verbinding.

als ik een andere simkaart in mijn j6 doe heb ik ook verbinding.

help?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat vreemd. Dus jouw simkaart werkt wel in andere telefoons, maar andere simkaarten werken ook in jouw telefoon. Dan kom je natuurlijk nogal snel vast te zitten. Je weet dit zeker? 

Wat ik kan doen en wel wil proberen is je een nieuwe SIMkaart sturen. Puur om te kijken of het dan toch ineens goed gaat. Wil je dit? Zo ja; vul dan even je gegevens in je profiel aan met je persoonlijke gegevens (telefoonnummer, adres, laatste cijfers IBAn en geboortedatum), dan kan ik voor je aan de slag 🙂

Bekijk in context

11 Reacties 11
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Voetstap . Welkom hier!

Allereerst; ja had 2 dezelfde topics aangemaakt. Ik heb er 1 verwijderd .

We kunnen je vast en zeker helpen met je hotspot probleem. Daarvoor moeten we natuurlijk allereerst op zoek naar wat er precies mis gaat. Kan je ons “meenemen” in wat je doet? Op welke manier stel je de hotspot in? Heb je deze stappen gebruikt? 🙂 

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, ik heb die stappen allemaal gedaan en als er een andere simkaart in komt werkt hotspot gewoon. Doe ik mijn simkaart in een andere telefoon werkt de hotspot ook. Ik heb van de week met Vodafone gechat en die zeggen dat het aan mijn telefoon ligt, omdat hij in een andere telefoon wel werkt. Als dat zo zou zijn, waarom werkt het dan wel als er een andere simkaart in komt?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat vreemd. Dus jouw simkaart werkt wel in andere telefoons, maar andere simkaarten werken ook in jouw telefoon. Dan kom je natuurlijk nogal snel vast te zitten. Je weet dit zeker? 

Wat ik kan doen en wel wil proberen is je een nieuwe SIMkaart sturen. Puur om te kijken of het dan toch ineens goed gaat. Wil je dit? Zo ja; vul dan even je gegevens in je profiel aan met je persoonlijke gegevens (telefoonnummer, adres, laatste cijfers IBAn en geboortedatum), dan kan ik voor je aan de slag 🙂

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, dat zou ik graag willen, kunnen we dit ook prive doen? Om speciale redenen zet ik liever niet alles in mijn profiel.u kunt me mailen naar mbuurma67@gmail.com. Of kan ik mijn gegevens naar u mailen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nee sorry, ik kan je niet mailen. Je kunt natuurlijk wel via andere kanalen contact opnemen met de klantenservice en dan om een SIMwissel vragen. Ook bij een Vodafone winkel langsgaan kan. Maar ik werk op de Community en handel de zaken dus ook via de Community af. Wat je in je profiel zet kan overigens alleen door VodafoneZiggo medewerkers (nog specifieker, alleen de moderators) gelezen worden hoor. 

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, dan zet ik alles in mijn profiel, dacht dat iedereen dat kon zien

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nee joh, dat zou heel onverstandig zijn ^^. Ik zie het dan zo wel! 

 

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mooi zo, fijn om te weten en hopelijk doet het met de nieuwe simkaart het wel

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet. Dank jullie wel voor de hulp

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helemaal goed. Je nieuwe SIMkaart komt er aan! Hou je ons op de hoogte? Ik ben namelijk erg benieuwd 🙂

Voetstap
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geweldig, dank je wel. Hoop dat het dan wel werkt en zal dat inderdaad melden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic