Rudagoos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestellening afbetalen lang wachten voor reactie

Ik ben bezig met een hypotheek en heb op meerdere manieren al geprobeerd om mijn toestellening in 1 keer af te lossen. Met geen mogelijkheid lukt het om dit sneller te laten plaatsvinden waardoor de hypotheek misschien geen doorgang kan vinden.

Voor zo'n groot bedrijf toch raar dat dit 5 tot 10 werkdagen moet duren en dat het niet mogelijk is om dit zelf via myvodafone te kunnen regelen.

Helemaal als je hoort van de hypotheekadviseur dat dit bij KPN en T-mobile binnen 5 minuten geregeld is.

 

Ticket was niet goed aangemaakt, volgende dag was het ticket daardoor gesloten en moet je nog langer wachten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rudagoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zal altijd een onderzoek gedaan worden bij Vodafone over de prijs van het toestel en dan moet deze toegezonden worden. Daarnaast zal Vodafone ook een controle doen bij het BKR of alles goed is voldaan. Dit alles vergt tijd en als er meerdere aanvragen op de stapel ligt, dan kan het even duren. Daarom ook 5 tot 10 werkdagen. 

Overigens, ik heb zelf bij een andere provider dit ook eens aangevraagd en kreeg daar ook pas na 7 dagen bericht. Dus dat het ergens anders beter gaat, dat betwijfel ik. 

Info kan je vinden op deze pagina en volgen, dan komt het goed. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rudagoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zal altijd een onderzoek gedaan worden bij Vodafone over de prijs van het toestel en dan moet deze toegezonden worden. Daarnaast zal Vodafone ook een controle doen bij het BKR of alles goed is voldaan. Dit alles vergt tijd en als er meerdere aanvragen op de stapel ligt, dan kan het even duren. Daarom ook 5 tot 10 werkdagen. 

Overigens, ik heb zelf bij een andere provider dit ook eens aangevraagd en kreeg daar ook pas na 7 dagen bericht. Dus dat het ergens anders beter gaat, dat betwijfel ik. 

Info kan je vinden op deze pagina en volgen, dan komt het goed. 

Rudagoos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Energieboy  het gaat er niet om dat het weg is bij het BKR. Dat is nog eens een volgende stap.

Aan de telefoon kunnen ze het openstaande bedrag wel vertellen maar een ticket aanmaken is fout gegaan, deze werd de dag later weer onterecht gesloten.

Een mail sturen naar het mailadres duurt al dagen voordat je daar een reactie op krijgt.

Zelfs na 24 uur zie je in myvodafone nog niet eens het registratienummer.

 

De bank maakt het echt niet uit als het betaald is en het weg gaat bij BKR, een bank snapt dat dat even duurt.

Maar dat het vanuit Vodafone al minimaal 5 werkdagen moet duren om een mail naar een klant te sturen om het openstaande bedrag te mogen voldoen is erg lang.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic