IVRM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone account aanmaken lukt niet.

Ik probeer een nieuw account aan te maken voor een collega, maar wij krijgen onderstaand scherm.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @IVRM ,

 

Looks weird! Zou je een andere browser eens kunnen proberen of eventueel een andere apparaat?

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @IVRM ,

 

Looks weird! Zou je een andere browser eens kunnen proberen of eventueel een andere apparaat?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @IVRM . Dat ziet er voor mij ook niet heel erg bekend uit. Heb je het gewoon via deze site gedaan? https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic