Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,156Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

Friends and family code aanvragen Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik als vodafone klant geen friends and family code versturen?

''Gebruikspatronen leren...'' batterij S9 Alleen-lezen Opgelost

Hai,Ik had donderdagmiddag een fabrieks reset gedaan op me Samsung S9. Ik kan sinds dien niet meer zien hoeveel uurtjes mijn batterij nog kan leven bij Apparaatonderhoud > Batterij, omdat er in plaats...

Erdinc123 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, eerste factuur klopt niet? Alleen-lezen Opgelost

Een goedeavond, Bij deze wil ik graag in contact komen met een medewerker van de klantenservice, aangezien ik schijnbaar heb betaald voor September 2018 terwijl ik toen nog geen diensten afnam van Vod...

Josshhua door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Krijg bericht op iPhone dat geen verbinding gemaakt kan worden na update met het netwerk . Wat kan ik doen

Hnk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

My vodafone account, 2 nummers 1 factuur Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik heb een vraag over mijn vodafone-account. Ik heb op mijn account 2 telefoons staan. Mijn eigen telefoon, en die van mijn zusje. Nu krijg ik het niet voor elkaar om voor deze telefoons a...

Databundel werkt niet automatisch Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Start M- abonnement en een iphone4. Hoe activeer ik die databundel? Bij instellingen / mobiel Netwerk staat Mobiele data 'aan', Dataroaming 'aan', Mobiel netwerk = vodafone NL. Ik kom van e...

sebas131 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeurt er nog iets met de red togther wat betreft data toewijzen. Alleen-lezen Opgelost

Deze vraag wordt veel gesteld en Steven zethet steeds door naar zijn collega’s , maar nu 9 maanden na start is er alleen mogelijk geworden dat je bericht krijgt nadat je een aantal (zelf ik te stellen...

Ieke10 door Gedreven Meedenker
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Uploaden geluidsbestand (.wav) als voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb door een professionele stemacteur mijn voicemail laten inspreken en ik wil dit geluidsbestand nu als welkomstboodschap van mijn voicemail instellen. Is dat mogelijk en zo ja hoe doe ik dat?

slang035 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zuidas amsterdam bereik vodafone Alleen-lezen Onopgelost

ik krijg een mail waar gezegd wordt dat 19 maart er problemen kunnen voorkomen in het postgebied 1082, tussen 9-16 h.al vier jaar ben ik in gesprek met vodafone, dat we altijd, 24/7, problemen hebben ...

rotvoet door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phishing waarschuwing! Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg gisteren SMS omtrent verlopen van SIM-kaart van telefoonnummer +31684758365. Na contact met klantenservice Vodafone blijkt dit phishing te zijn. Ik had zelf eerst gekeken op het forum maar ko...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer/mevrouw Min telefoon pakt me nieuwe simkaart van Vodafone niet in me toestel dan blijft die zeggen dat ik een simkaart moet plaatsen terwijl er een Vodafone kaartje inzat dus weet nu niet...

Steffie29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ajax - PEC Zwolle Alleen-lezen Onopgelost

Bedankt dat ik naar de wedstrijd van Ajax - PEC Zwolle kon!Het was wel een spannende wedstrijd, de eerste helft was voor Ajax heel voordelig en scoorde men 1 doelpunt. In de tweede helft werd het 1 - ...

Instellen gratis internet Alleen-lezen Opgelost

via app beperkt internet uitgezet, dat ging vrijwel direct. Daarna wederom aangezet, dit duurt inmiddels al 10 min en nog is er niets veranderd. toch ‘vreemd’ ??

Simswapping, wat doet Vodafone ertegen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Welke maatregelen heeft Vodafone getroffen om "simswapping" te voorkomen?Vr. gr.

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

Sms van een 06 nummer namens vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg zojuist een sms van +31 6 84 34 13 08met de volgende tekst,Uw vodafone simkaart is verouderd en vervalt op 11 maart.Vraag een nieuwe simkaart aan op onze website: simdiensten.infowellicht iet...

Vandijkdt door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blocked telefon Alleen-lezen Opgelost

HI I have questions. Me husband have only 1 payment to pay . And today we have block telefon. Me telefon number is *******Moderator edit: mobile number deleted in case of privacy

AE Koch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik wil het abonnement van mijn telefoon verlengen. Hebben jullie een speciale aanbieding voor mij? Ik wil graag de 10XSMet vriendelijke groet,Dennis Berends

Veranderen aanspreektitel in My vodafone Alleen-lezen Opgelost

In My Vodafone sta ik geregistreerd als 'heer'. Ik vind dit erg vervelend en wil dit omzetten naar 'mevrouw'. Dat heb ik al eens geprobeerd door hierover contact op te nemen met Vodafone maar er veran...

Galliër door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heraansluiting Alleen-lezen Onopgelost

Door 2 dagen te laat betalen werd mij abonnement volledig geblokkeerd. Op 21 feb heb ik het bedrag voldaan en zou volgens een medewerker mijn abonnement weer binnen 2 tot 24 uur her aangesloten worden...

Azaadran door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen