hi Alleen-lezen Opgelost
Hoi kan ik mij bestellen zelf ophalen?
Welkom op de Vodafone Community
Hoi kan ik mij bestellen zelf ophalen?
Waarom heb ik geen bereik via Vodafone in Duitsland?
Waarom is de winkel in Katwijk gesloten?
Het zoveelste probleem, 3 maanden geleden mijn abbo laten aanpassen naar red ulimited, dit ging met veel geouwehoer en met veel amateurs aan de lijn,Oké einde mijn red ulimited abbo, Nu krijg ik net e...
Good afternoon, My friend Bujor Alexandru Ionut made a new abonament and payed for iPhone 11 Black. He must to check his email to confirm the date when he wants to receive that. PROBLEMHis email passw...
Een lange tijd kon dit gewoon echt niet!Maar inmiddels lukt het wel, is de app aangepast? Is deze topic aangepast?https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/red-together-294840Mensen kunnen dus nu...
Ik krijg nu voor de tweede keer dit soort sms’jes zijn er meer mensen die dit krijgen.ik ben pas van abonnement veranderd n.l. Van €19 naar €15,95 hoe weten die oplichters dit bedrag. ING rekening klo...
Mijn nieuwe iphone 11 synchroniseert de contacten niet naar mijn carkit terwijl de oude 8s dit wel deed, ik heb de foto toegevoegd met de instellingen van de 8s en deze staan niet in de 11
Our family just joined the Red Together plan after we moved here from the US. Does it cost money to send text messages to the US while we are in Netherlands? What if we send text messages with picture...
Hoe kan ik de melding instellen van Red Together over het verbruik per nummer. Bijvoorbeeld 1GB 3GB 5GB en 10GB.Dit zou kunnen via de website. Ik heb dit nog niet kunnen vinden.
Ik wil mijn abonnement deze maand verlengen (loopt tot 11-12-2020) met nieuw toestel. Kan ik mijn huidige toestel nu al verkopen?
Hoi,Ik heb zojuist voor 7,50 euro een 1gb bundel (nu 2e gb gratis!) gekocht omdat mijn mb's in mijn abonnement op waren. Ik begrijp dat je deze bundel ook weer zelf uit moet zetten wanneer je deze nie...
Hallo,Vanmorgen kreeg ik een berichtje van een vriendin dat ik haar vannacht 3:33 en vanmorgen 7:01 gebeld zou hebben.Dit was echter niet het geval, kan iemand misbruik van telefoonnummer hebben gemaa...
Hallo, ik heb me aangemeld voor de community rewards maar kan het nergens tegen vinden. Hoe gaat het nu verder ? Waar kan ik zien dat de 500 punten, voor aanmelden, geplaatst zijn?.
Ik zou graag willen weten waarom mijn factuur bedrag 67 euro ipv 37 ? Waarom betaal ik 44 voor de telefoon ? Terwijl ik helemaal heen dure telefoon heb gekozen
Nieuw abo. Eerste rekening 330 euro!!! ContAct opgenomen en abo omgezet naar unlimited. Vervolgens weer een rekening van 176 en nu 1 van schrik niet 556!!! Waar ik nadrukkelijk heb gevraagd of alles n...
Beste, ik kan al verlengen en/of overstappen. Mijn abonnement loopt tot 30 oktober.Krijg ik een aparte factuur voor de toestelkosten als ik nu overstap naar sim only van een andere provider? En uiterw...
Ik ben op vakantie op Texel en heb in/om ons vakantiehuis geen bereik voor internet en telefonie. Dit is op meerdere plekken op Texel het geval. Hoe kan dit?
Hoe verkrijg ik een 2de simcard voor in mijn auto ?
kan ik opvragen of er ooit iemand informatie heeft opgevraagd over mijn abbonnement? bij vodafone
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |