PascalBloemers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Apple music via Vodafone omzetten naar gezinsabonnement

Ik wil mijn abonnement Apple Music omzetten naar een gezinsabonnement. Dit lukt niet, de melding verschijnt dat ik al een abonnement via de provider heb. 
Ik heb deze opgezegd maar waarschijnlijk loopt deze tot december door. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een gezinsabonnement per direct kan afsluiten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PascalBloemers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Thnx voor je bericht. Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone. Het is gelukt om dit abonnement per direct te stoppen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PascalBloemers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uh ja, dat is een lastige want je hebt 6 maanden gratis Apple Music gekregen en als je deze via Vodafone weer stopt dan gaat dit gratis abonnement door tot die 6 maanden zijn afgelopen. Tot die tijd is het niet mogelijk om dan bij Apple een nieuw abonnement aan te vragen. 

Anders zou je eens contact op kunnen nemen met Apple en vragen of die misschien kunnen helpen om het om te zetten. 

PascalBloemers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Thnx voor je bericht. Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone. Het is gelukt om dit abonnement per direct te stoppen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
PascalBloemers wrote:

Thnx voor je bericht. Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone. Het is gelukt om dit abonnement per direct te stoppen. 

Wat goed zeg!
Mij hebben ze laten weten dat ze dit niet direct konden doen. Maar dat kunnen ze dus wel. Nice, dan ben jij geholpen ?. 

Succes in ieder geval van Apple Music. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic