Hoi @vanDijk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een half jaar is natuurlijk niet de bedoeling. Dan denk ik dat er toch een foutje in de gegevens is geslopen. Je adres gegevens moeten bij Ziggo en Vodafone hetzelfde zijn en er mag geen enkel verschil in zitten. Achternaam of houder is niet belangrijk, alleen het adres is belangrijk.
Controleer aub zelf nog even je adres gegevens bij Vodafone en Ziggo en mocht een van deze niet kloppen, neem dan contact op met de klantenservice om dit aan te passen. Daarna zal je dan wel korting krijgen. Klopt het allemaal wel, vul dan bij je profielinstellingen je gegevens in en dan zal iemand van Vodafone met je mee kijken, zodra die dit bericht ook heeft gelezen en gezien.
Dus eerst zelf even controleren, klopt het, dan hier je profielinstellingen gegevens invullen en dan gaat iemand van Vodafone voor je kijken. Laat dan ook hier nog even weten wat je hebt gedaan!
Bedankt