Bjornkellerman

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together abonnement doet het niet

Ik heb een red together abonnement afgesloten en daarbij mijn vriendin bij toegevoegd alleen doe haar Esim het niet. Ze heeft het gekoppeld en kan dit niet vinden in mijn overzicht maar ook werkt haar sim kaart niet. 

 

Mijn klantnummer is: **verwijderd door moderator ivm privacy **

 

graag wil ik dat de esim kaart van mijn vriendin wordt geactiveerd! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Bjornkellerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor dit soort dingen kan je beter even de klantenservice bellen en vragen of ze dit voor je oplossen. In de meeste gevallen is het dan ook zo opgelost. Als je niet kan bellen, voer het gesprek dan met een chat medewerker. 

Het komt dan allemaal zeker goed, dus even de klantenservice benaderen. Waarom zeg ik dat, en waarom niet hier op de community? Dit omdat er hier op de community niet elk uur iemand van Vodafone online is. Dus als die je helpen dan kan het soms wel eens langer duren en dat wil je niet. Daarom is de klantenservice de snelste manier 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Bjornkellerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor dit soort dingen kan je beter even de klantenservice bellen en vragen of ze dit voor je oplossen. In de meeste gevallen is het dan ook zo opgelost. Als je niet kan bellen, voer het gesprek dan met een chat medewerker. 

Het komt dan allemaal zeker goed, dus even de klantenservice benaderen. Waarom zeg ik dat, en waarom niet hier op de community? Dit omdat er hier op de community niet elk uur iemand van Vodafone online is. Dus als die je helpen dan kan het soms wel eens langer duren en dat wil je niet. Daarom is de klantenservice de snelste manier 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Bjornkellerman 

Wat leuk dat je samen met jouw vriendin gebruik maakt van een Red Together abonnement. Nu is het natuurlijk wel zaak dat ook de eSIM van jouw vriendin geactiveerd is. Ik zie dat @Energieboy je al de tip heeft gegeven om even contact met onze klantenservice te zoeken. De beller is in dit geval sneller, aangezien wij in het weekend via dit kanaal niet aanwezig zijn. Heb je inmiddels contact gehad en is alles geregeld?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic