Beste @Kamilla
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik maak me ook geen zorgen hoor om je andere topic, maar als je een specifieke vraag hebt is het handiger om een eigen topic te hebben en dan kan Vodafone je helpen. Het vreemde is dat je zegt geen idee te hebben waarom je een rekening krijgt van Vodafone. Heb je een factuur ontvangen met daarop vermelding wat voor rekening het is?
Heb je een mail ontvangen of heb je een SMS ontvangen? Is het niet gewoon phishing mail dat iemand geld van je wil hebben en dat deze NIET van Vodafone afkomstig is? Want als je zegt contact te hebben opgenomen met Vodafone en dat die niets kunnen vinden, dan zou je bijna denken dat deze niet van Vodafone afkomstig is. Zou je daar meer informatie over willen verstrekken, dan kan het misschien iets duidelijker worden voor de mensen van Vodafone.
Daarnaast verzoek ik je alle gegevens bij je profielinstellingen in te vullen want dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken of je ook echt in het systeem staat en wat er aan de hand is. Maar als je al contact hebt gehad verwacht ik hier ook niet zoveel van. Wel even invullen, dan kunnen ze zo ie zo met je mee kijken.