Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

te goed Alleen-lezen Opgelost

ik zie in de my vodafone dat ik geen bundel tegoed heb. Maar de kosten buiten de bundel lopen richting de honderd euro. Hoort dit bij de storing?

Mrsbee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik stap over van een andere provider. Mijn abonnement loop hier 7 augustus af, en mijn abonnement begint bij jullie de 9de. Zou er ook een oplossing voor kunnen komen dat het overloopt? Ik moet bereik...

Ilsehaan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sim only naar gsm abo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 2 jarig sim onlyMaar mag ik nu ook al naar een abo met toestel?

ReBo81 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail taal wijzigen. Kan dat? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn voicemail in het Engels ingesteld maar zou graag het in het Nederlands willen gebruiken. Kan ik de taal wijzigen?

Prevu door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

achtergronden Alleen-lezen Opgelost

Ik zoek achtergrond en

GEMIPANA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim Red Super geen internet op Surface Pro LTE buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Microsoft Surface Pro 2017 tablet met LTE. Telkens wanneer ik in het buitenland kom geeft de tablet aan, dat ik geen internet heb. Dit terwijl roaming op het apparaat aan staat en ik geen p...

Plantje door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verhuizing Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn verhuizing vandaag doorgegeven en heb ook ziggo bellen, tv en internet van ziggo op hetzelfde adres. Hoe lang duurt het voordat de extra korting en zenders weer zijn geactiveerd?

NicolePap door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

get together ziggo? adres of naam Alleen-lezen Opgelost

ik begreep dat aanspraak maken op get together met ziggo korting niet werkt op naam maar op adres. kan iemand dit bevestigen? zodat ik nu niet mezelf vastleg voor 2 jaar zonder een ziggo korting te on...

bezorging betaling Alleen-lezen Onopgelost

Hai goedemorgenvandaag wordt mijn telefoon bezorgd en ik heb mijn pinpas verloren en ik heb begrepen dat er een controle gedaan moet worden maar me pinpas heb ik weer terug over 5 dagen hoe kan ik dit...

Ayman5713 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

goede doel Alleen-lezen Opgelost

Beste,Waarom is het niet mogelijk om meer MB's in 1 keer te doneren.Ik vind het prettig om de overgebleven MB's te doneren maar omdat het nu zo omslachtig en tijdrovend is laat ik het vaak maar zitten...

Mark. H door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

het aantal gig wat je exstra krijgt Alleen-lezen Opgelost

ik heb sinds vandaag een abbo bij vodavone van ''alles in 1 wereld'' ik zie nergens terug dat ik 2 gig extra krijg zoals ik wel in mijn contract zag staan ,hoe werkt dit hier bij .alvast dank

Moto58 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

toestel instellingen s7 edge Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteravond is mijn toestel veranderd instelling zijn nog maar minimaal, kan niet meer swipe, maar 1 scherm, alle apps verdwenen, lay out niet meer aanpasbaar. Wat is mijn probleem

Sjackj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over toestel kosten bij verlenging. Alleen-lezen Opgelost

Beste lezers,Ik had een vraag met betrekking tot de toestel kosten bij het verlengen van een huidig abonnement, ik kan namelijk aan het einde van de maand mijn abonnement verlengen maar vroeg me af wa...

dm12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Multi data sim staat niet onder "Mijn bestellingen" Alleen-lezen Opgelost

Hi, ik heb deze week een multi data sim besteld, althans dat denk ik. Nadat ik al mijn info had ingevuld kreeg ik een melding dat het was gelukt en dat ik het kon volgen bij "Mijn bestellingen" via My...

Jarvice door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongevraagd abonnement Alleen-lezen Opgelost

Je maakt gebruik van abonnement Gamezones, de kosten zijn € 4,99 per week. Ga naar http://nl.gamezones.biz/. Afmelden: www.payinfo.nlKreeg dit ongevraagd per SMS. Wat moet ik nu doen? Heb mij wel afge...

Ricotico door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gegevens invullen met woonplaats in Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Hoe mag ik mijn gegevens kunnen instellen,als mijn woonplaats in het buitenland is (Duitsland), het lukt niet met instellen van de postcode, geef het een mogelijkheid ?Bedankt voorbaat.Grtz

geen internetverbinding Alleen-lezen Opgelost

Al de gehele dag geen internetverbinding via mobiele data mogelijk. Wanneer wordt dit opgelost en waarom worden klanten hier niet behoorlijk over geïnformeerd?

Evke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen