Opgelost! Ga naar oplossing.
zakelijk schreef:Ik zie hem wel staan op de zakelijke site inmiddels. Als preorder. Wellicht was op het moment dat je keek de boel nog niet aangepast. Probeer het nu nog eens 🙂
Hij staat er niet tussen op de zakelijke site. En de truuk zoals de consumenten site werkt niet op de zakelijke site.
Een beetje jammer dit van vodafone (zeker als je bedenkt dat je zakelijke klanten meer betalen voor minder!)
gOOS schreef:Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden.
Bij de telefoon staat bij het abbonnement de volgende gegevens voor wat betreft de snelheden: 7.2 max. Terwijl standaard bij het abbo van 55 euro een max snelheid hoort van 14,4 kb. Hoe zit dit. In de bevestiging wordt met geen woord gerept hierover.
Hoe groot is de kans dat jullie alsnog de paarse in het asortiment opnemen voor dat jullie beginnen met pre orders uit te leveren.
lamedroid schreef:Hi lamedroid,
Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden. Je bent afhankelijk van het netwerk? Het netwerk van Vodafone toch? Jullie beloven toch 14.4 Mb? Waarom wil je dan de indruk wekken dat het afhankelijk is van externe factoren? En dan moet de consument rekening houden met de omgeving en het netwerk? Vreemde gang van zaken dit.
Wat beteft je tweede vraag, moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven. Ik heb geen idee of het "paarse model" in het assortiment komt. Het is geen verrassing dat je geen idee hebt, dat wisten we al. Schijnt bij Vodafone normaal te zijn, alleen het zwart op wit toegeven is wel zo eerlijk!
Remarius schreef:Houden we het een beetje gezellig onder elkaar.
Dude.......!? Als betaald propagandist van vodafone mag je best effe dimmen. Ik wil graag een headset! Heel handig als deze gratis bij een telefoon zit. Dus zeik ik daar graag over.Als jou werkgever op de website doet alsof er een headset van 250 euries bij de bestelling zit, terwijl daar helemaal geen garanties voor zijn dan is dat de boel voorliegen....had op basis van de site bijna besteld....op=op erbij zetten!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.