Opgelost! Ga naar oplossing.
BoulanJur schreef:Hoi BoulanJur, ik heb je vraag beantwoord in een prive bericht 🙂
P.s. Hoe kopieren jullie de text met die schuifbalkjes zodat je mooi kan in gaan op een specifiek vraag van iemand zoals stevie. Heb niet tot nauwelijks ervaring met forums/fora(mag forums)?
BoulanJur schreef:http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z-Review_id3247#16-
Dit is wellicht een van de betere reviews op internet over de Xperia Z. Jammergenoeg zijn er nog geen handson reviews waarbij ze de telefoon langer dan een paar uur gebruiken. Zijn volgens mij alleen maar demo dagen van Sony zelf.
Anyway, weet iemand bijvoorbeeld al hoe goed/slecht die batterij is? Hoop dat deze in de buurt komt van de S3.
Remarius schreef:Nu ben ik ook wel benieuwd!
Vodafone bevestigd mijn vermoeden. Als het gaat om lastige vragen wil het dus niet lukken (toch Stevie....).! Zelfs geen poging tot een diplomatiek (ontwijkend) antwoord. Gewoon zwijgen. Dan gaat het probleem vanzelf wel weg! Toch graag een antwoord, want via de telefonische hulplijnen kom ik er ook niet uit. Bij 4 telefoontjes met Vodafone 4 verschillende antwoorden op mijn vraag over de hoofdtelefoon bij de Xperia Z (ja ik wil graag een hoofdtelefoon t.w.v. 250 euro). 1ste antwoord: loterij..... 2de antwoord: op de factuur en dan levering aan eerste 1000 klanten.....3de antwoord: voor iedereen in de preorder......4de antwoord: voucher bij de zperia Z, eerste 1000 registraties met voucher krijgen een koptelefoon. De website zegt weer wat anders.....namelijk een koptelefoon bij een xperia Z (geen voorwaarden te vinden). Wat is het nu Vodafone??????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.