Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Aanbieding typhone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een klein vraagje over een bepaalde aanbieding van de samsung galaxy s2 op typhone.nl.Ik zag deze aanbieding op de site (http://www.typhone.nl/gsm/samsung/2057/samsung-galaxy-s2-i9100?utm_sourc...

MitchelD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services - My Vodafone] Vodafone mijn Verbruik doet het niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds afgelopen maandag een Vodafone abonnement. Echter doet mijn Vodafone status van het tegoed het (nog niet). Graag een oplossing hiervoor gewenst. mvg, Chris Ordernummer: 77782822

Bezoek door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Van Samsung naar Blackberry geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn vriend heeft vodafone en heeft zijn galaxy s2 voor reparatie weggebracht.Nu heeft hij even een Blackberry curve .a Hij heeft nu geen internet of whatsapp. als hij internet of whatsapp opent...

Jspikker door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging met toestel gaat de mist in Alleen-lezen Opgelost

Vorige week mijn abonnement verlengt met 2 jaar en een nieuwe Iphone4 S. Ik ben 12 jaar trouwe klant met 4 abonnementen voor het hele gezin. Ik begin nu toch echt te twijffelen of ik nog wel klant wen...

EllesB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

[Netwerk Support] Matige internetverbinding met Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds ik dit toestel met internetabbonement heb (Eind Juli 2011), heb ik al last van een vrij matige internetverbinding t.o.v. van anderen met zelfde toestel/abbo. Als ik bijvoorbeeld naast iem...

Ballie door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

probleem met order Alleen-lezen Opgelost

Ik heb per ongeluk in alle haast een cijfertje verkeerd opgelezen bij bestellen van mijn nieuw abbonement.Net nog eens gecontroleerd bij orderstatus maar inderdaad, waar een 8 staat moet dus een lette...

Ronaldbn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

maand bundel Alleen-lezen Onopgelost

hallo als mijn maandbundel eerder op is gebruikt, hoe kan ik deze dan weer opwarderen

[SMS] buitenlandse berichten ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb momenteel nog een blackberry. Mijn abonnement is alleen al overgezet naar normaal internet omdat ik in afwachting ben van de samsung galaxy s3. Zolang dit toestel nog niet geleverd is gebruik i...

sabpke door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik mag sinds 2 maanden mijn contract verlengen. Ik heb al paar keer naar Vodafone gebeld voor de aanbiedingen die jullie te bieden hebben. Ik heb gevraagd hoe duur een HTC One X wordt ...

damuru door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[HTC Desire] Facebook app werkt niet.. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een htc desire met een prepaid sim kaart.als ik nu thuis via wifi op facebook wil lukt dat niet en zegt die verbinding verbroken.bij anderen thuis doet hij het vaak wel op wifi. twitter ...

frankyh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[iPhone 4S] Wi-Fi problemen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds vandaag een iPhone 4s, en nou wou ik hem verbinden met WiFi en dam geeft de iPhone wel aan dat hij verbonden is met het netwerk maar als je dan bijvoorbeeld safari opstart krijg ik de mel...

sadner door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry Algemeen] Blackberry persoonlijke hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hotspot functionaliteitIn Blackberry OS 7.1.0 Bundle 1149 zit de mogelijkheid om je telefoon als mobile hotspot te gebruiken. (Blackberry Torch 2 9810)Als ik deze echter aanzet krijg ik een gebruikers...

[Blackberry BloX] Blackberry BloX uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mijn helpen met mijn blackbarryblox uit te zetten want heb een ander toestel en heb er dus niks meer aan moet ik dit nu voor 2 jaar door betallen

dirk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[HTC Sensation] Toestel valt uit na update. Alleen-lezen Onopgelost

na het updaten van mijn htc sesation valt ie 3x per dag uit .ik heb hem 2 maanden geleden geupdate maar sindsdien valt ie aldoor uit en als ik hem dan weer aan zet zegt gaat ie andriod bijwerken .waar...

gerry door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Samsung Galaxy S3]Deerns 2G Alleen-lezen Opgelost

Geachte, Ik heb net een nieuwe samsung galaxy 3. De telefoon krijgt een info sms bericht met: Deerns 2G. Vanaf dit moment schakelt de telefoon over naar 2G. Bij het opnieuw opstarten van de telefoon i...

NDBeeee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Vodafone Services] welcome tunes..... Alleen-lezen Opgelost

Hoi... weet iemand hoe het nu zit met de welcome tune, hoor dat die dienst stopgezet was, maar hoor ook datdie waarschijnlijk weer beschikbaar zal zijn binnenkort... vind het grappig die welcom tunes....

komophey door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[iPhone] Geen iPhone. Ander toestel Alleen-lezen Opgelost

g Op dit moment heb ik een Iphone 200 abonnement, dat over ongeveer 12maanden afloopt. Nu is het glas van mijn toestel gebroken en overweeg ik in plaats van een reparatie, het aanschaffen van een nieu...

[Vodafone Services] Verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Op 20 Juni heb ik mijn abbo verlengt en gekozen voor een internet abbo.De volgende dag al mijn nieuwe telefoon gekregen, Super.Maar tot op heden is mijn abbo nog steeds niet omgezet en staat het nog o...

BJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen