Gekke vraag misschien, maar ik zou nu toch eens willen weten over welk bekend issue je het hebt. Gaat het hier over de korting die NIET op het contract staat omschreven? Of gaat het hier ergens anders over? Ik heb mijn contract er ook even bij gepakt, die dateert van 2018, en daar staat geen VodafoneZiggo combinatie voordeel op, wel op de extra mail die ik heb gekregen met de melding dat als je Vodafone en Ziggo klant bent, dat je dan extra korting krijgt. Al in 2018 stond het niet op je contract en bestond deze combinatie korting al wel. Tenminste, op mijn contract staat het niet, laat ik het zo zeggen. Hoe het bij anderen staat, dat kan ik natuurlijk niet weten. Ik ben daarom echt heel erg benieuwd naar welk bekend issue de klantenservice het nu heeft.
Altijd vervelend om even niet bereikbaar te zijn, gelukkig is dat probleem dan opgelost.
Waarom ik dit eigenlijk zo vraag is meer omdat ik begrijp uit Cecilia haar bericht dat ze van geen issue weet, dat al maanden zo is. Als ze dan precies weet wat voor issue het is dan kan ze het aan de juiste afdeling vragen en kan ze ons misschien iets meer duidelijkheid geven. Ik ben zelf nu ook wel benieuwd en wie weet zijn er straks meer klanten die dit issue probleem heeft en dan is het fijn om deze ook goed in te lichten 🙂