Nspoor
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds oktober 2018
november

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Mijn Oplossingen

Activiteit van deze gebruiker

Re: Verlenging niet correct in 2e bevestiging Opgelost

@Energieboy wat onacceptabel is dat het issue rondom de foute communicatie al maanden aan de gang is daarover had eerlijk en open gecommuniceerd moeten worden dat het systeem fouten maakt (fix ze zou ...

Re: Verlenging niet correct in 2e bevestiging Opgelost

@Energieboy klantenservice meld het niet juist communiceren wat al maanden speelt.Helemaal de vage smsjes dat je geen Ziggo klant meer bent gaan nergens over. Laat staat het afsluiten van een klant. D...

Re: Verlenging niet correct in 2e bevestiging Opgelost

@Cecilia dank je voor de uitleg. Ik had het vergeleken met contract 2021 en daar stond dus wel de prijs incl de ziggo korting.Klantenservice gaf aan is al maanden een bekend issue. Wellicht een topic ...

Re: Verlenging niet correct in 2e bevestiging Opgelost

Inmiddels contact met de klantenservice. Er schijnt al maanden een issue te zijn hiermee.. en communicatie op de website en/of community over deze systeemfout met uitleg zou wenselijk zijn. Klantenser...

Re: Verlenging niet correct in 2e bevestiging Opgelost

Er is iemand handmatig mee bezig geweest gisteravond.. en die sms komt niet voor niets adres klopt, huisnummer klopt, postcode klopt, email adres klopt. bestelling bevestiging

Activiteiten Feed