Rhvietor2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber - Oeps, er is een serverfout opgetreden

@Cecile, mijn hoop is nu op jouw gevestigd , na 2 weken 7 verschillende antwoorden , vandaag wel de limiet bereikt van mn 

geduld, eerst kreeg ik de melding : 06-nummer niet herkent , na veel verschillende antwoorden van de helpdesk . geen resultaat , bij de ik wilde mijn contract na 30 jaar opzeggen, bij de administratie kreeg ik eindelijk een betrokken medewerker aan de lijn . 

samen een nieuw klant nummer aangemaakt ivm rechten etc. maar helaas : nu de fout melding : oeps de vodafoneserver is niet bereikbaar , neem kontakt op met de klantenservice : reactie van de klantenservice : ja we hebben veel issues je moet maar GEDULD hebben , nou die is op !! graag kom ik in kontakt met iemand die wel de technische kennis heeft om dit op te lossen 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Rhvietor2 Ik had nog geen update ontvangen, maar als ik je gegevens controleer dan zie ik nu OneNumber actief staan. In dit geval heeft de aanhouder dus gewonnen? 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Rhvietor2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag weer bezig geweest, ook naar de Vodafone winkel geweest. , zonder succes , geen connectie mogelijk,  mijn advies aan Vodafone : schort de service one number op tot je er klaar voor bent 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Rhvietor2, goedemorgen en welkom hier!

Je legt de lat behoorlijk hoog voor mij! Maar ik ga zeker mijn best voor je doen. Als ik je bericht zo lees, dan krijg je deze foutmelding te zien nadat je op 'configureer netwerk' hebt geklikt, correct?


Deze foutmelding hopen we eigenlijk niet meer terug te zien, dus ik wil dit graag intern voor je doorzetten.  

Wil je voor mij in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' vermelden om welk klantnummer het gaat en voor welk mobiele nummer je OneNumber wilt aanvragen? Als je dit hebt gedaan, geef je mij dan een seintje? Dan zet ik deze informatie graag voor je door ter onderzoek.

Rhvietor2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn klantnr en mobielnr in de persoonlijke instellingen aangepast. Ik ben benieuwd 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Bedankt @Rhvietor2. Bij deze heb ik de informatie doorgezet. Ik hoop hier spoedig wat over te horen. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Rhvietor2 Ik had nog geen update ontvangen, maar als ik je gegevens controleer dan zie ik nu OneNumber actief staan. In dit geval heeft de aanhouder dus gewonnen? 🙂

Rhvietor2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Cecilia , 

Gister heb ik weer geprobeerd om aan te melden bij e server en dit lukte!!

bedankt voor je inzet 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic