PeterS1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de pincode van mijn simkaart herstellen?

Op het display van mijn mobieltje verschijnt het verzoek om de pincode van de SIM-kaart in te voeren.

Er staat tevens dat de SIM-kaart vergrendeld is.

Ik weet de pincode niet.

Wat moet ik nu doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12342Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3221Likes

Hoi @PeterS1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de pincode niet meer weet dan moet je 3x deze fout invoeren. Zodra je dit hebt gedaan dan krijg je een melding dat je niet meer kan inloggen, mits je een pukcode invult. Deze pukcode is een extra beveiliging die je terug kan vinden in je My Vodafone (app of online). Deze pagina kan je hiermee prima helpen. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12342Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3221Likes

Hoi @PeterS1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de pincode niet meer weet dan moet je 3x deze fout invoeren. Zodra je dit hebt gedaan dan krijg je een melding dat je niet meer kan inloggen, mits je een pukcode invult. Deze pukcode is een extra beveiliging die je terug kan vinden in je My Vodafone (app of online). Deze pagina kan je hiermee prima helpen. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust. 

PeterS1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De oplossing van Energieboy werkt!

De pukcode kende ik wel; die was dus snel ingevuld en daarna heb ik een nieuwe SIM-code aangemaakt.

Alles functioneert weer.

Mijn hartelijke dank voor de ondersteuning.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic