pmmhermans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tegoed niet zichtbaar in My Vodafone app

Hi!

Ik deel het Vodafone account met mijn zoon, dus wij moeten beiden met dezelfde gegevens inloggen.
Mijn eigen tegoed kan ik zien via de My Vodafone app, mijn zoon kan dit ook via zijn telefoon. Echter, we kunnen beiden zijn tegoed niet zien (zowel ik niet vanuit mijn iPhone als hij vanuit zijn Samsung). Wanneer we dat proberen krijgen we dit te zien:
http://i.imgur.com/ENt8o17.png

Via de website kunnen we wel mijn zoons tegoed zien, maar via de app niet. Toch zou ik dit wel graag willen zien.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen 🙂


82 Reacties 82
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Snijdje, Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Zo niet, raad ik je aan dat even te doen. Zij kunnen voor je nakijken waarom dit sinds het inloggen met het e-mailadres niet meer lukt.
Snijdje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik doen, thnx
petmo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb hier last van sinds januari worden belminuten in de app niet meer bijgewerkt. Op de.website is saldo wel actueel. Bug in de app?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn momenteel bezig met een aantal vernieuwingen en verbeteringen waardoor je dergelijke problemen kunt ervaren. We doen ons best deze z.s.m. op te lossen. Kijk voor meer informatie ook op www.vodafone.nl/vernieuwing.
Karan505

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sinds de nieuwe Vodafone app heb ik gigantische problemen ermee. Ten eerste de app crashte heel vaak en kan sindsdien niet meer mijn tegoed raadplegen.

Inmiddels heb ik zelf meerdere malen de app verwijderd tevens ook mijn account in de app.

Vind het jammer dat het niet werkt, dat is het enige waar ik de app voor gebruik.

Verder werkt de chat functie van de app ook nooit.

Hoor graag van jullie.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Karan505

Je kunt gelukkig altijd nog via de website kijken voor je tegoed.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice zodat ze het kunnen onderzoeken.

Groetjes stevied86
Karan505

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Stevied86

Idd dat doe ik nu ook maar een App werkt tog sneller
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Volgens de laatste informatie die wij hebben zou dergelijke issues inmiddels zijn verholpen. Kun je eens opnieuw testen en ons op de hoogte houden?
petmo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan,
Helaas nog geen verandering. Zowel op S5 als op S4 mini.
petmo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
App verwijderen en opnieuw downloaden lost dit op. Wel lastig dat je weer alles moet instellen maar dat is een fluitje van een cent
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Karan505

Dat ben ik helemaal met je eens. De klantenservice kan het laten onderzoeken waarom het niet werkt.

Groetjes stevied86
Karan505

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weet je toevallig het e-mail adres van de Klantenservice?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Karan505

De klantenservice heeft geen email adres.Heb je een urgent probleem? Bel dan 1201 voor hulp. Werkt je mobiele telefoon niet? Met een ander toestel bel je naar 0900-0940 (particulier) of 06 54 50 01 00 (zakelijk).
Je kunt het ook proberen via de chat of Facebook.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@petmo

Ik heb je bericht als oplossing geaccepteerd zodat anderen ook meteen zien dat dit topic is opgelost.
mens0606

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan mijn tegoed al 1,5 maand niet bekijken in de my Vodafone app wat kan dit zijn en wat kan ik hier aan doen ben er namelijk wel beetje klaar mee
geraldl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb je al is geprobeerd je persoon in de app te verwijderen en opnieuw instaleren en opnieuw aanmelden dat hielp bij mij wel
Joke25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem en opnieuw aanmelden helpt niet.
mens0606

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje geraldl je oplossing heeft gewerkt
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Fijn dat het is opgelost@mens0606. Kudo's voor @geraldl
Dariusz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Verbruik Internationale Bundel van 150 minuten werk niet in Mij vodafone App ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic