pmmhermans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tegoed niet zichtbaar in My Vodafone app

Hi!

Ik deel het Vodafone account met mijn zoon, dus wij moeten beiden met dezelfde gegevens inloggen.
Mijn eigen tegoed kan ik zien via de My Vodafone app, mijn zoon kan dit ook via zijn telefoon. Echter, we kunnen beiden zijn tegoed niet zien (zowel ik niet vanuit mijn iPhone als hij vanuit zijn Samsung). Wanneer we dat proberen krijgen we dit te zien:
http://i.imgur.com/ENt8o17.png

Via de website kunnen we wel mijn zoons tegoed zien, maar via de app niet. Toch zou ik dit wel graag willen zien.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen 🙂


82 Reacties 82
pmmhermans
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is nu te zien, maar niet heel duidelijk. Het tegoed van mij is nog steeds makkelijk zichtbaar, alleen voor die van mijn zoon moeten we in de app helemaal naar onder scrollen. Dan staat er 'Eindgebruiker', wanneer we daar op klikken is het tegoed op een of andere manier wel goed zichtbaar.

Het is dus opgelost, beide tegoeden zijn zichtbaar, maar niet heel mooi / overzichtelijk. We doen het er maar mee 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Er bestaat geen verkeerde systeem hierin. Beide systemen werken, alleen met het nieuwe systeem kan veel meer.
Heb je al eens contact gehad met de klantenservice hierover
Zij kunnen dit laten onderzoeken waarom het niet zichtbaar is eneoplossen voor je zodat ook jij de promotie bundel ziet?
Anonymous
Niet van toepassing
Je zult inderdaad steeds moeten switchen tussen de klantnummers
Zit helaas niks anders op maar goed om te lezen dat je de tegoeden kan inzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic