pmmhermans

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tegoed niet zichtbaar in My Vodafone app

Hi!

Ik deel het Vodafone account met mijn zoon, dus wij moeten beiden met dezelfde gegevens inloggen.
Mijn eigen tegoed kan ik zien via de My Vodafone app, mijn zoon kan dit ook via zijn telefoon. Echter, we kunnen beiden zijn tegoed niet zien (zowel ik niet vanuit mijn iPhone als hij vanuit zijn Samsung). Wanneer we dat proberen krijgen we dit te zien:
http://i.imgur.com/ENt8o17.png

Via de website kunnen we wel mijn zoons tegoed zien, maar via de app niet. Toch zou ik dit wel graag willen zien.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen 🙂


82 Reacties 82
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Dariusz

Dat is vervelend dat het niet werkt.
Wat je kunt proberen is om de app opnieuw te installeren om te zien of het dan wel werkt.
Werkt het dan nog steeds niet raad ik je eens aan om te kijken via de website wat daar wordt aangegeven.
Mocht dat ook niet kloppen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover.
Laat je me weten of het gelukt is ?

Groetjes Stevied86
Dariusz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey stevied86 ,
ik heb de app opnieuw geinstallerd en nu werkt het goed

vriendelijk bedankt voor de hulp!
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen Dariusz,

Mocht je nog een keer vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
My Vodafone geeft zowel in de app als op de website niet het volledige data tegoed weer.
Kan dus totaal niet zien wat er al gebruikt is.
Meer mensen hier last van?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Het kan zijn dat het nog niet correct is omdat we aan het begin van de maand zitten. Waarschijnlijk is het daardoor nog niey correct gesynchroniseerd. Voor de actuele status van je tegoeden kun je contact opnemen met de klantenservice.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Voorlopig kan je helemaal niet meer inloggen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe bedoel je voorlopig kan je niet meer inloggen? Ik kan namelijk gewoon inloggen via de app en via de website.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone zo maar eens bellen. Inloggen gaat wel, maar als ik via de website mijn blox wil bekijken heb ik opeens een zakelijk contract. Lekker vaag allemaal weer.
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je me weten of het opgelost is?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de klantenservice is mijn extra bundel wel actief, maar niet zichtbaar.
Dit probleem is doorgezet naar de technische dienst.
Qua MB-verbruik is het hetzelfde wat ook de interne data-teller van de telefoon aangaf.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het verbruik hetzelfde is gebleven. De technische dienst zal inderdaad gaan uitzoeken waarom het mis gaat en het herstellen.
MariellevdB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zowel ik als mijn man kan sinds het begin van deze maand niet op de myvodafone app, kan geen beltegoed zien.
Al een aantal keren met vodafone gesproken, maar daar wordt ik ook niet wijzer van. Nu vroegen ze vanmiddag zelfs om mijn wachtwoord, maar dat lijkt me toch niet normaal!!! Iemand ook dezelfde klachten over de myvodafone app??
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Kun je wel gewoon inloggen op de website met deze gegevens?
Werkt dat wel raad ik je eens aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren
Anonymous
Niet van toepassing
Wat u zou kunnen proberen is eens de app verwijderen en alleen het nummer toevoegen van uw zoon om te zien wat de app dan aangeeft.
Hebben jullie beide een abonnement of prepaid?
pmmhermans
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
We hebben allebei een abonnement.
Ik zal het morgen even proberen, bedankt voor je reactie.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Via de klantenservice begrepen, dat Vodafone met diverse klantenbestanden aan het goochelen is, waardoor er voor een deel van de klanten het totale tegoed niet zichtbaar is.
Volgens zeggen zou aan het eind van de zomer alles weer goed gekoppelt zijn.
Ik zet daar mijn vraagtekens bij.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad dat we 2 systemen hebben. Het is uiteindelijk de bedoeling dat alles in 1 systeem staat. Een groot gedeelte van de klanten staat al in het nieuwe systeem en een gedeelte nog niet. Dit verklaart inderdaad wel waarom het niet mogelijk is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien er geen reactie meer is geweest van MariellevdB heb ik dit topic gesloten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
pmmhermans

En? 😄
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
In mijn geval sta ik dus nog steeds in het "verkeerde" systeem. De normale bundel is te zien, maar de promotiebundel niet. Wel net een sms gehad, dat ik 80% van de promotiebundel heb verbruikt, maar zou het toch zsm ook in de app en/of website zichtbaar willen hebben, wat er ook van de promotiebundel verbruikt wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic