Reits194

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

traag internet via 4G

ik heb al 2 maanden last van dit probleem.
mijn klacht wordt steeds wel in behandeling genomen maar niet opgelost: nieuwe sim kaart, steunpunt voor in huis, het zal wel druk zijn op het net etc.
Mijn klacht gaat vooral over Google sites die niet of nauwelijks laden. (Google maps, +, inbox etc.)ook andere apps draaien slecht.
Simkaart test op snelheid (ookla speedtest) leverde trage verbinding op. Ook kruistest op mijn toestel met een Sim kaart van een Vodafone medwerker leverde geen goede resultaten (ook deze test op toestel van medewerker was tot zijn verbazing minstens zo slecht).
Mijn klacht bekend met ticketnummer 112466658 dreigt alweer te worden teruggespeeld naar mij als client. Dit lijkt mij niet gepast gelet op dec stroom klachten die ik vandaag (18/8/2015) hier lees.
Ik ben (met een ander probleem) zeer goed geholpen door Vodafone. Medewerker neemt mij als klant zeer serieus. Ik heb er dus vertrouwen in dat het weer helemaal goed gaat komen met de 4G en de snelheid weer up > 60 mbps (wat het was!) gaat worden ipv de 8 mbps nu.

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Reits194

Er ontbreekt wat informatie in je bericht om tot een duidelijke conclusie te kunnen komen. Merk je dit overal of op één bepaalde locatie? Dit is erg belangrijk omdat onze technici dan weten waar ze naar moeten kijken.
Reits194
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem deed zich overal voor ook in de donkerblauwe 4G gebieden en in de donkerpaarse 4G+ gebieden van het Vodafone dekkingsgebied.
Inmiddels heeft de oplossing die is gekozen voor de landelijk ervaren storing (vorige week) voor mij opgeleverd dat ik weer supersnel 4G heb. Eerst gemeten snelheid 55 mbps.
Daarmee is voor mij bewezen dat het niet altijd aan de Vodafone klant ligt maar dus ook aan de leverancier van het product Vodafone (dus) kan liggen.
Maar om dat aan te tonen moet je wel heel erg volharden in je klacht. Dat vind ik jammer.
Het is nu opgelost, hoop dat mijn snelheid erin blijft!
Anonymous
Niet van toepassing
Dit soort dingen kunnen door een aantal verschillende factoren veroorzaakt worden wat eigenlijk 1 voor 1 weg gestreept moeten worden. Goed om te lezen dat het wel opgelost is voor je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic