Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraag, ik heb vandaag mijn abbo verlengd, nu staat alles goed ook op my vodafone is mijn abbo aangepast, alleen ik heb nog steeds geen service en internet. Ik heb tevens ook van alles gepro...

Canceling contract Alleen-lezen Onopgelost

Hi to everyone! Few weeks ago I asked where I can send a letter to cancel my contract, because I'm leaving Holland. I got a quick respond with an address in Maastricht and I send a letter on the next ...

PUK-CODE Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb mijn Samsung Galaxy Gio altijd kunnen gebruiken, maar sinds kort moet ik een PUK-Code invoeren.Ik ben deze code kwijt.Op het kaartje waar ik mijn simkaart uit heb gehaald stond ...

Blox tarief Alleen-lezen Opgelost

Zojuist een extra 400mb data blox afgesloten. Want einde van de maand en MB's op enzo, je snapt het wel.Nu lees ik dit in de voorwaarden;"De minimumduur voor het aangaan van Vodafone BloX is een volle...

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al een week de klantenservice van Vodafone te bereiken!Ik heb alle mogelijke opties via 1201 en 1200 gebeld, maar de verbinding wordt steeds verbroken omdat het "te druk" is. Nu probeerde i...

Geen Service Melding Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik probeer de telefonische support, echter sta al 40 minuten in de wacht!!! Ik zit nu in het buitenland (Suriname) en heb mij Mobiele Data en Dataroaming uitstaan, echter ik krijg nu na...

Rekening betalen Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik moet een rekening betalen, omdat ik anders word geblokkeerd. Dat wilde ik zojuist via mijn Vodafone doen, daar staat vervolgens in de lijst dat ik een open rekening heb, maar ik kan het niet vi...

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd. Mijn nieuwe toestel met bijbehorende simkaart ontvangen en vandaag de hele dag geprobeerd de simkaart te activeren: tweemaal via de website, tweemaal via de telefoon. ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen