remcozWerk je voor Vodafone ofzo?
Vodafone voldoet helemaal niet aan de gecreeerde verwachtingen, en als je zulke onzin gaat lopen spuien dan blijf maar weg uit mijn topic. Ik hou er niet van om met een kluitje het riet ingestuurd te worden.
Je mag er gewoon vanuit gaan dat je gewoon 100% bereik hebt, simpel. Net zoals bij 3G. Als dit met 4G niet te leveren is, dan wacht met uitrollen totdat het wel kan. 3G zou minder makkelijk door muren gaan als 4G wordt hierboven gezegd, echter heb ik met 3G wel altijd 4 strepen, binnen of buiten.
Ik woon niet in een ultra geisoleerd huis met 4-dubbel glas, er staan hier geen hoogspanningsmasten in de buurt, geen treinsporen binnen 1km(trams hebben we hier niet), de winkelstraten zijn ook minimaal een kilometer verderop.
Dus nee, Vodafone voldoet helemaal niet aan de gecreerde verwchtingen. De gecreeerde verwachting is namelijk dat je gewoon vol bereik hebt, lijkt me nogal voor de hand liggend. Of sluit jij een abonnement af met de verwachting dat 1 of 2 streepjes bereik(in percentages 50%) het maximaal haalbare bereik is?
Lijkt mij niet he.