Beste,
Ik probeer mijn huidige zakelijke abonnement over te zetten naar een nieuwe firma. Na 1x niet volledig te zjin geweest met het aanleveren van de documenten hebben wij bij de 2e poging alle vereiste documenten aangeleverd.
Hieronder het antwoord wat wij van Vodafone ontvingen. Wij zijn WER-KE-LIJK met stomheid geslagen. Nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Welke Vodafone medewerker kan dit oplossen zonder dat wij wederom opnieuw de documenten moeten aanleveren? Contract 357724011
Antwoord Vodafone:
Beste Mevrouw / Meneer CLEAN 010,
Wij hebben je verzoek ontvangen voor het overnemen van een contract. Vanwege werkzaamheden aan onze klantenservicesystemen kunnen we de overname op dit moment helaas niet verwerken. Het is ook nog niet bekend wanneer dit weer mogelijk is. Zodra contractoverdracht mogelijk is zullen wij je contacteren zodat je een nieuw verzoek kunt indienen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice