Honor 7 Alleen-lezen Onopgelost
Waarom verkoopt vodafone de honor telefoons eigenlijk niet?Want ik wil deze eigenlijk aanschaffen maar kan dat niet via vodafone doen.Maar wil toch bij vodafone blijven iemand met antwoorden? alvast b...
Welkom op de Vodafone Community
Waarom verkoopt vodafone de honor telefoons eigenlijk niet?Want ik wil deze eigenlijk aanschaffen maar kan dat niet via vodafone doen.Maar wil toch bij vodafone blijven iemand met antwoorden? alvast b...
Beste, Kunnen jullie mij vertellen wanneer de iPhone 6s te bestellen / pre-orderen is? Daarnaast de vraag of het ook mogelijk is om een verzekering af te sluiten? Alvast bedankt!
Geachte vodafone als eerste vindt ik het behoorlijk vervelend dat jullie alleen zo te bereiken zijn via bericht. 24 / 7 crew chat is 24 / 7 niet bereikbaar te druk. Ik denk eerst offline gehaald. Kijk...
Gisteren de nieuwe prepaid sim only 20 kaart binnen gekregen. Er zit echter maar €5.- beltegoed. Iemand enig idee hoe ik aan het resteren bedrag kom. ( €25.- totaal in dit geval). Of is er echt iets f...
Hallo,Ik ben vodafone prepaid klant, en ik zag dat je een YOU maandbundel kunt nemen.Omdat ik een vodafone prepaid klant ben, hoefde ik alleen maar een sms te versturen, stond er. Dat heb ik dus gedaa...
Opgelost.
Hallo,Ik heb een nieuwe nano simkaart besteld en die in mijn nieuwe iPhone geplaatst. Nu geeft hij echter de hele tijd geen service aan. Er is inderdaad nog wel een andere simkaart met hetzelfde numme...
Hoi hoi, Ik heb sinds de toestel update (Samsung S4) slecht tot geen bereik (er staat dan een nul met een schuine streep in het scherm) Inmiddels heb ik het dekkingsgebied gecontroleerd op storingen/w...
zie paar onderwerpen terug over Vodafone update blifjt in beeld staan! https://www.dropbox.com/sh/0s447tix2c8yc8r/AACxdUyQTgCkjTKhQtgPneDEa?dl=0 Dit is de link waar de screenshots staan maar er werd v...
Momenteel zijn er problemen met de telefoonlijnen van onze klantenservice. Hierdoor is het mogelijk dat de klantenservice medewerkers niet te horen zijn of dat de klantenservice niet bereikbaar is. Er...
Na het verhuizing van Eindhoven naar Den Bosch heb ik zowel binnens- als buitenshuis geen of slecht bereik. Met slecht bereik bedoel ik niet dat ik slechts 1 streepje heb (dat ook), maar dat ik niet g...
Beste Vodafone, Graag aandacht voor onderstaande email welke u op 19-08 heeft ontvangen en aangeeft binnen 10 werkdagen een reactie te geven.Wij hebben een aanvraag lopen vanaf 28/05/2015 en tot op he...
Eerste poging: Op 13 juli 2015 heb ik mijn abonnement verlengd op myvodafone. Ik heb netjes een orderbevestiging ontvangen. Alles ok tot hier! Na twee weken te hebben gewacht had ik nog steeds geen ma...
2e simkaart voor mijn werk telefoon
Ik kan de voicemail niet inschakelen.Ik heb 12331, 1233 en zelfs klantenservice gebeld 1201, maar tevergeefs. Het probleem is nog steeds niet verholpen. Mij is geadviseerd om langs Vodafone winkel te ...
Beste Vodafone, Sinds vandaag is mijn telefoon geblokkeerd voor uitgaande oproepen.Ik zou een factuur moeten betalen voor 6-9-2015. Ik heb de rekening afgelopen zaterdag (5-6-2015) betaald.Ik begrijp ...
Ik heb wel verwante onderwerpen gezien op dit forum, en een workaround, maar geen oplossing.Dit zou toch gewoon een instelling kunnen zijn? Vodafone biedt ook al geen 'Visual Voicemail' aan, en daarom...
Puur een bericht uit aggitatie, omdat uiteraard mijn normale bericht is verwijderd. (er wordt nergens antwoord gegeven).Ik ben al meer geld kwijt aan klantendesk bellen dan aan mijn nieuwe abonnement,...
Kan ik een telefoon rekening betalen met een ander rekeningnummer
Goedemiddag, Vorige maand had ik de blox dubbel internet aangezet omdat ik dan helemaal over mijn eigen bundel heen zou gaan. Ik had op 1 september een nieuwe abonnement gekozen en dit is nog niet gew...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |