Tmja1987

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik 4G(+)

Hallo,

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een nieuwe Galaxy S5 opgehaald bij de Vodafone winkel in Eindhoven, maar heb nog steeds problemen met het bereik. Hij staat standaard op 1 of 2 streepjes. Heeeeel af en toe springtie naar 4 streepjes toe maar direct daarna valtie weer terug naar 1 of 2 streepjes. Hij is nooit constant(alhoewel, hij blijft wel constant rond de 1 a 2 streepjes, dus in dat opzicht...), en ik neem aan dat het normaal zou moeten zijn datie gewoon consequent op 4 streepjes staat.

Het maakt niet uit of ik binnen of buiten sta, het verhaal blijft hetzelfde. Ik heb dit ook gehad met mijn S4 herinner ik me nu, maar toen heb ik er niets aan gedaan omdat ik al tijden bezig was om een geblokkeerd nummer te onblokkeren(wat niet is gelukt, zelfs niet na een nieuwe simkaart en nadat er naar gekeken was door Vodafone medewerkers), en toen werd ik een beetje moe van de heletijd bellen en naar de winkel gaan.

Het kan dus aan de simkaart liggen die ik toen nieuw heb gekregen in de winkel om te kijken of het daaraan lag(dat het nummer geblokkeerd bleef).

Hebben jullie oplossingen of andere tips? Anders ga ik sowieso morgen naar de winkel om een nieuwe simkaart te testen.
21 Reacties 21
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
av11en is het nog gelukt om een kruistest te doen? Zo ja, wat was het resultaat?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Aangezien er niet meer gereageerd is sluit ik dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic