Hi allemaal,
Ik heb in dit topic alle berichten bij elkaar geplaatst van mensen die problemen hebben met het instellen van de Femtocel (ook Signaalplus plug & play genaamd).
Ik begrijp dat er zich enige problemen voordoen, daarom wil ik de berichten bundelen, wie weet hebben andere klanten nog goede tips & tricks die werken, en anders is het makkelijker voor de moderators om jullie vragen te beantwoorden.
Hierbij dus het topic waar jullie terecht kunnen met vragen en problemen over het instellen van de Femtocel (Signaalplus plug & play).
Lukt het niet om je het toestel te registreren? Meld dan dan svp
hier
Update 24/10/2012: Goedemorgen allemaal,
Zoals ik gisteren al aangaf ben ik intern het één en ander gaan navragen a.d.h.v.. de issues die jullie ervaren met de femtocel / Signaalplus.
De volgende update heb ik mogen ontvangen:
“Inmiddels is een groot deel (75%) van de SignaalPlus Plug&Play dienst weer online. De problemen zijn ontstaan doordat klanten met SignaalPlus Plug&Play het apparaat op het vaste internet aansluiten zonder het apparaat van te voren te registeren. Dan werkt het apparaat niet. Daarom roept Vodafone alle eigenaren van een SignaalPlus Plug&Play die nog niet geregistreerd hebben op om:
- Het apparaat uit het stopcontact te halen en vervolgens direct te registreren via MyVodafone (Zakelijk). Gebruikers die gebruik maken van een zakelijk abonnement kunnen contact opnemen met hun telecombeheerder die de registratie in MyVodafone Zakelijk kan uitvoeren.
- Na registratie kan het apparaat worden aangesloten op het stopcontact én de vaste internetaansluiting thuis of op kantoor.
Daarnaast vragen we de mensen die SignaalPlus Plug&Play wel geregistreerd hebben maar waarvan het apparaat nog niet werkt te resetten. Dit kan door het apparaat uit het stopcontact te halen en weer aan te sluiten op het stopcontact en de vaste internetaansluiting. Op dit moment werkt Vodafone aan een analyse van de communicatie om ervoor te zorgen dat het voor nieuwe SignaalPlus Plug&Play eigenaren direct duidelijk is dat de apparaten eerst geregistreerd moeten worden alvorens ze aan te sluiten op de vaste internet aansluiting thuis of op kantoor.” Hopelijk helpt deze informatie en kunnen jullie nogmaals bovenstaande opties proberen.
Mochten er problemen blijven voordoen dan kan het zijn dat je binnen de groep van de overige 25% hoort waar op dit moment nog aan gewerkt word.
Ik zal jullie op de hoogte blijven houden van ontwikkelingen. Hou mij ook op de hoogte a.u.b. van ontwikkelingen van jullie kant.
__________________________________________________________________________________________________________
Update 21/12/2012: Vodafone heeft speciaal voor de eerste gebruikers van SignaalPlus Plug&Play een tijdelijk telefoonnummer zodat je rechtstreeks kunt
spreken met een medewerker over deze nieuwe dienst. Telefoonnummer:
043-3514545 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 20.00 en op zaterdag van 9.00 tot 18.00. Hopelijk zijn jullie op deze manier snel geholpen.