Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,211Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

ics upgrade voor experia u Alleen-lezen Onopgelost

heeft er iemand enig idee wanneer deze upgrade gaat komen ? bij sony is ie er al ff uit alleen kan ik deze niet installeren vanwege het branded gebeuren. het mag toch niet zo lang duren om de branding...

sbtlover door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet, geen 3G, geen telefonisch bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds ZONDAG geen toegang meer tot het internet via mijn mobiel ( Iphone5). Zone 1071.Soms is het 3G icoontje er, soms niet, maar met of zonder - geen enkele toegang tot het net. Ik heb al 3...

ander toestel met kleine sim Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Heb net 1mnd geleden mn abbo verlengd voor zoveelste keer. Gast mn toestel stuk. Heb een nieuwe besteld maar daar moet een microsim in..hen nog de grotere simkaart. Kan ik deze omzetten? Naar mic...

henriw69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht bereik en geen 3g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zal in het kort eventjes uitleggen , in februari over gestapt van kpn naar vodafone {met een duur abbo}.Niets anders dan problemen met 3g en slecht signaal , nu al 3 keer naar de winkel gegaa...

Lauw door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet traag , telefoon gaat regelmatig niet over . Alleen-lezen Onopgelost

In het begin was ik tevreden over vodafoon maar sinds een paar weken , lijkt het wel of het allemaal een stuk minder wordt , deze week een aantal malen gehad dat als iemand mij probeerde te bellen , b...

ramrod door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung opladen via fietsnaafdynamo Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn Samsung Galaxy GT S 5830 opladen via mijn fietsnaafdynamo. Ik heb een E-Werk-adapter laten plaatsen op mijn naafdynamo. ALLE telefoond worden opgeladen via deze adapter, maar MIJN toestel ...

samsung door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing 3404 GJ IJsselstein Alleen-lezen Onopgelost

Al vanaf vanochtend niet kunnen bellen en internetten hoelang gaat het nog duren?

Donnn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing in Andjik 1619BJ geen telefoon en internet Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf vanmorgen 9.30 geen telefoon en internet meer op alle toestellen in het bedrijf, telefoon op alleen gsm gezet en dan nog is het drama

bolle5000 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Carkits VW groep Alleen-lezen Onopgelost

De Iphone 5 levert, in tegenstelling tot versie 4 een onverstaanbare spraak op enkele carkits van de VW groep:Amundsen van Skoda en soortgelijken in b.v. de VW Passat.Getest met meerdere Iphones.Werkt...

fdreesen door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonoment Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Ik zit nu al ander half jaar bij vodafone, ik heb nog 5 of 6 maanden een abbonoment hier, ik wil graag mijn abbonoment veranderen, ik ben meer gaan bellen en wil graag onbeperkt bellen. ...

Aalst13 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon Lease Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbonement bij Vodafone maar ik wil graag een andere telefoon.Alleen duurt het nog lang voordat deze abbonement verlengt is.Is het mogelijk om bij Vodafone een telefoon te lease?En hoe werk...

_SSS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen telefonie en internet 1212 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanmiddag 1200 werkt telefonie niet tot nauwelijks, als het lukt om een gesprek op te zetten wordt deze verbroken na 1 tot 2 minuten. Sinds een uur lukt het uberhaupt niet om te bellen. Internet...

Flea door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms probleem Alleen-lezen Onopgelost

hoe kan het dat ik smsjes enzo pas ontvangt als ik me wifi aan doet en niet als normaal zonder wifi?als ik uit me huis ben heb ik buiten wifi bereik dus geen bereik en ontvang ik geen berichten?

slecht bereik en regelmatig geen 3g!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op mijn werk postcode 2742 RD slecht bereik meestal,Maar 1 balkje en vaak geen 3g. Jammer...

Retour zenden aankoop Telesales Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel via Telesales.Deze heb ik gisteren retour gestuurd en daarbij aangegeven de verlenging te annuleren. Aangezien ik binnen de 7 werkdage...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Persoonlijk aanbod bij verlengen Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik ben al zo'n 5-6 jaar klant bij vodafone. Nu loopt mijn abbonement af in 4 maanden enheb ik thuis een aanbieding gekregen van Vodafone.Volgens de 'flyer' is deze aabieding geadviseerd op basis...

Connyg93 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen