Harmblanken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed dreigt te verlopen

Hallo, ik gebruik mijn prepaid telefoon maar zelden en nu wordt gevraagd om mijn tegoed weer op te waarderen, terwijl ik nog ruim voldoende heb. Als ik niet opwaardeer zou mijn tegoed 'vervallen'. Waarom kan mijn tegoed niet gewoon (eeuwig) blijven staan en dat ik pas hoef op te waarderen als het bijna op is? Als dat niet kan, ga ik naar een andere provider ...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals bsteggink al aangaf blijft het tegoed maximaal één jaar geldig. Je dient dan ook op tijd op te waardeer, anders vervalt Het tegoed. Dit is één van de voorwaarden van prepaid. De voorwaarden zijn terug te vinden via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Hier ben je dan ook akkoord mee gegaan bij aanschaf van het simkaartje. Helaas kunnen wij de voorwaarden niet veranderen of één uitzondering maken vanuit het forum.


Bekijk in context

5 Reacties 5
bsteggink

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mijn weten is er geen enkele provider die een eeuwig durend prepaid bedrag laat staan.
Maximaal blijft je nummer 1 jaar en 89 dagen bestaan.
Tussen 1 jaar en 1 jaar + 60 dagen na opwaarderen kan je alleen nog gebeld worden. Voor sommigen is dat voldoende omdat ze zelf niet bellen/surfen/smsen maar wel bereikbaar willen zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals bsteggink al aangaf blijft het tegoed maximaal één jaar geldig. Je dient dan ook op tijd op te waardeer, anders vervalt Het tegoed. Dit is één van de voorwaarden van prepaid. De voorwaarden zijn terug te vinden via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Hier ben je dan ook akkoord mee gegaan bij aanschaf van het simkaartje. Helaas kunnen wij de voorwaarden niet veranderen of één uitzondering maken vanuit het forum.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic