hassan06

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement problemen

Ik had een abbonement gemaakt een tijdje geleden en had er een verzekering bij gevraagd (ik had gebeld en besteld) en ik had meerdere malen gezegd met verzekering en toen me telefoon kapot was bleek dat ik opeens geen verzekering heb en had ik 480 euro moeten betalen om hem te laten maken en ik werd door een vodafone medewerker hier heen gestuurd om het hier in te zetten en als het goed is zijn de gesprekken opgenomen
ik zie graag een reactie tegenmoet
gr, Hassan
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi hassan06

Dat is niet zo mooi om te lezen. Echter heeft de collega je verkeerd geinformeerd. Vanuit hier kunnen we namelijk niet in de systemen. Hierdoor kunnen we het vanuit hier ook niet oppakken.

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost!
Heb je toevallig het contract ook. Daar staat het namelijk op. Mocht dit niet zo zijn. Dan kunnen ze dit bij de klantenservice opvragen en uitzoeken voor je. Mocht dat niet werken dam kunnen ze het gesprek opvragen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ondertussen contact gehad met de klantenservice hassan06?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic